Hvis du ovntørre det langsom, kan det sagtens ryges bagefter, men det kan HELT klart IKKE anbefales, medmindre man ved at panserne kommer og man derfor har møgtravlt..
Smagen blir meget grøn i det.. forestil dig at ryge tørret græs.. noget i den stil.. og så med masser af klorofyl i.. fy for..
Man blir da godtnok skæv af det, men man sidder tilbage med en fornemmelse, af at "det har var vidst ikke helt sundt for min krop" kindda like.. og man får det lidt som om man lige har indåndet en græsplæne der brændt af mens den var fugtig..
Så..
Bedste løsning er.. find en papkasse.. lav nogle huller i hver side, og træk snor igennem og bind dem fast.. lidt ala en tørrestativ..
Hæng dine buds med hovedet nedaf, og luk låget.. stil kassen et mørkt og ikke varmt sted.. og sørg for at luften bliver skiftet ud godt og grundigt de første mange dage..
Ja det lyder sgu ikke helt lækkert, det var bare en tanke jeg kom på da jeg bor hjemme. Men det med papkassen lyder meget godt, men ka jeg stille den udenfor? da jeg ikke ka have den stående indefor, pga lugten?