God ide!
Hvis tråden eller hvad nu, engang bliver til noget, vil jeg da gerne lige starte! Så kan det altid lægges ind. Jeg nupper lige de 2 du nævnte

Strain: Skunk#1 fem.
Teknik: Organisk, dog med uorganisk gødning i blomst
Veggetid: 21 dage
Blomstringstid: pheno1: 54 dage pheno2: 62 dage
Højde: pheno1: ca. 45 cm pheno2: ca 40 cm
Bredde: -
Antal gram høstet (vådt): pheno1: 175g pheno2: 140
Antal gram høstet (tørt): 40g pheno2: 30g
Pærer/watt forbrug: 400w hps i hele forløbet
Temperatur: sommergrow, så mellem 20-22(nat) og 27-31(dag) - generelt lidt for højt det meste af tiden
Luftfugtighed: 50-60% rh
PH-Værdi: gik efter 6-6,5
Træning/Trimning: pheno1: toppet en enkelt gang pheno2: ingen træning
Gødning: GHE tripack
Skader/fejl: Nope!
Effekt: Pheno1: Afslappende high, ikke overvældende potent
Pheno2: Mere potent, dog stadig et afslappende high. Kombination af body og head high
Lugt: Pheno1: Sød skunk, med lidt citrus
Pheno2: rigtig kraftig nøddeagtig duft. Super lækkert
Smag: Pheno1: ikke af så meget, lidt harsk (ingen flush)
Pheno2: Smagen fulgte ikke med lugten! Mistænker at have tørret for hurtigt. Dog meget mere smooth end den anden.
Udseende: Pheno1: Meget flot og hurtigt blomstrende plante. Endte med 8 lige høje skud. Farven var flot limegrøn med rødlige pistils ved slutningen.
Pheno2: Flot plante med mange grønlige, rødlige nuancer og et rigtig smukt syn ved flush.
Strain: White Widow reg.
Teknik: Organisk, dog med uorganisk gødning i blomst
Veggetid: 21 dage
Blomstringstid: 68 dage
Højde: ca. 50 cm
Bredde: -
Antal gram høstet (vådt): 220g
Antal gram høstet (tørt): 40g
Pærer/watt forbrug: 400w hps i hele forløbet
Temperatur: sommergrow, så mellem 20-22(nat) og 27-31(dag) - generelt lidt for højt det meste af tiden
Luftfugtighed: 50-60% rh
PH-Værdi: gik efter 6-6,5
Træning/Trimning: toppet en enkelt gang
Gødning: GHE tripack
Skader/fejl: I begyndelsen af blomstringen fik hun seriøse ph problemer ELLER calcium def. (er ikke 100%) - clonen jeg har igang nu gør det samme, men ikke i nær så stor stil. Prøvede at tilføre dolomit kalk, men tror det var for sent i blomst til at have virkning.
Effekt: Stærkt kombineret body/head high. Virkelig godt at være social på. De gange den er blevet røget med venner har de ikke bestilt andet end at være meget udadvendte, grine og hygge sig!
Lugt: Citrus-agtig
Smag: blev ikke flushet 100 %, men har en god antydning af citrus i smagen. Utrolig smooth.
Udseende: Planten blev aldrig rigtig så flot som jeg havde håbet på. Jeg mistænker problemerne i starten af blomst for at have udskudt blomstringen, og jeg tror derfor den kunne have gået 2 uger mere uden problemer. De øverste budsites er gode til at dække, selvom noderne sidder ret spredt, så lys til de nedre områder er begrænset.