Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 feb 2013 17:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2013 22:34
Indlæg: 2
hej psychedelia

er sku blevet godt træt af, at den lokale buddreng ikke viser nok engagement i hans foretagende. og det gir jo en alle tiders mulighed for at udnytte de knap 100 m2 rooftop jeg har i det sydspanske. det er første gang jeg skal til at gro, og har da læst og undersøgt en hel del, men kunne godt bruge nogle guldkorn til hvordan jeg får den ultimative have :D

selve haven:
ca. 100 m2 med kraftig solskind fra tidlig morgen til sent aften 300 dage om året, og godt ventileret. regner med en 10-20 planter.

planterne:
vil gerne have noget stærk sativa (til job) og stærk indica (til fyraften) og så lidt blandede til weekenden. planterne skal være så lave som muligt, da de ellers vil ta et stykke af udsigten og skygge for mine andre planter.

spørgsmål:
1 -frø, hvad skal jeg vælge? normal, feminized eller autoflower? selvom det er første gang, så får de jo rigtig gode leveforhold, så hvad siger jeres erfaringer? iht. sværhedsgrad og sådan- skal jeg bar gi den gas hos seedbanken?

2 -er det bedre de får det drikkevand som jeg køber/drikker? eller skal de bar ha det fra hanen som lugter fælt a klor?

3 -er der noget som jeg skal være ekstra opmærksom på iht. klimaet? mere vand, gødning osv. for Hey, jo mer kærlighed jeg giver dem nu, jo mer gir de mig til sommer :mrgreen:
på forhånd tak, håber i vil hjælpe mig igang med den nye livsglade hoppy.. god eftermiddag..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 feb 2013 18:32 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
1. regel er IKKE at fortælle nogen du har tænkt dig at gøre noget kriminelt. Dette opslag svarer til at sætte en seddel op nede i kafferummet hos politiet med dit IP-nummer.

Hvis du skal dyrke det i Spanien, skal du så også ryge det dernede, fordi ellers skal du fragte det gennem det meste af Europa for at indtage det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 feb 2013 20:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2013 22:34
Indlæg: 2
self- jeg både bor, arbejder og indtager fast i spanien, hvor poliz har et ganske afslappet forhold til den slags. og skulle man komme til dk, så plejer der jo at være et ganske glimrende sted ikke så langt fra christianshavn station, hvor de er behjælpelige med at holde éns rygetrang nede :) og så er det noget nemmere at søge svar på sit modersprog, i korte træk lyder det som om man bare kaster en håndfuld frø ud i naturen, husk at vande, og så gælder det om ikke at blive set. sådan er det ikke her, næsten hveranden taresse har spændene "grønne-sager" stående, vil bar gerne vide hvad der skal til for at haven kommer til at leve i harmoni, om der er nogle dk'er som har noget udendørs erfaring at dele ud af :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 feb 2013 23:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 jan 2012 00:16
Indlæg: 218
Geografisk sted: Udendørs
Ang. frø og planter, så lyder det til at du har styr på det meste, så mit råd til dig er at læse om alle de strains du kan og forelske dig i nogle stykker :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 feb 2013 23:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg har hørt at sativa sorter vokser rigtig godt i syden. Ved ikke om de er bedre end indica. Men pga. den lange blomstringsperiode på rene sativaer, får man mere for pengene med udendørs sativa i syden end heroppe i det kolde nord. Det synes jeg du skal udnytte.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2013 01:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 apr 2010 18:10
Indlæg: 286
1. regel er IKKE at fortælle nogen du har tænkt dig at gøre noget kriminelt. Dette opslag svarer til at sætte en seddel op nede i kafferummet hos politiet med dit IP-nummer.




Håber du bruger vpn... og i2p ,.. og proxy


ps vis du har tænkt dig at bruge det skal du vide nettet kan være så langsomt at det er Paiin in the ass


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2013 02:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 jun 2011 14:18
Indlæg: 39
lyder spændende håber der kommer billeder :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jun 2021 12:37 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
De døde skal rejse sig!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team