Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Vestegnen
hej alle på psy. jeg har de sidste par år dyrket stuporsonic og danish indica på min altan med stor succes. begge strains kan varmt anbefales :) mit problem med disse er at de kun fås som reg. seeds.
er der nogle som kender en strain som fås feminized, kan gros i dk, som ikke bliver meget højere end 1.5 meter???

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Kan du ikke bare "topere" dem, så du får en lille fed plante?

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Junior medlem

det er også en mulighed men jeg vil helst undgå det.

Junior medlem

kan man gro skunk 1# udendørs i dk??

Junior medlem

Du kan gro stort set alt, men der er selvfølgelig ingen garanti for udbytte, potens og størrelse.
Jeg har selv valgt nogle danske og nogle auto strains til i år, som jeg tror kan klare vores klima (Purple Thyphoon, ICEcream, Bubblelicious x Onyx og Sweet Mango Auto Femi). Enten gå efter nogle som er tilpasset vores klima eller nogle autoflowering planter :)

Junior medlem

jamen findes der nogle sorter i feminized som er tilpasset vores klima?? andet end early skunk som bliver 14 meter høj :). ikke autoer...

Junior medlem

Nej ikke hvad jeg ved af. Bubblelicious x Onyx skulle vidst være en autoplante som er tilpasser vores klima, men desværre ikke feminised.

Jeg kontaktede Green House Seeds Co dengang jeg selv skulle vælge strains, om hvilke planter de mente ville kunne være potentielle for vores klima. De foreslog Sweet Mango Auto (Fem), Green-O-Matic (Feminised), Kalashnikova (Feminised), NL Auto (Feminised), Auto-Bomb Auto (Feminised), AMS (Feminised), White Rhino (Feminised) eller White Widow (Feminised). Man skal selvfølgelig lige tage i betragtning at det kun er strains fra deres eget katalog - Sjovt nok :P

Forstår godt du helst vil have frø som er autoplanter og feminised da du kun har begrænset plads til dem via din altan.
Jeg skal selv igang med et eksperimentere med Sweet Mango Auto (Fem) og måske nogle andre strains, for at se om de overhovedet kan holde til vores kolde og kedelige klima. Der er desværre ikke nogen som ligger inde med noget ordenlig information om dette, så jeg må selv gøre mig nogle erfaringer og give dem videre til dem som er interesserede :)

Junior medlem

ok tak for svarene. jeg er ikke så meget til "rene" auto planter, de gir simpelthen ik nok, er min erfaring. jeg har haft en del efterhånden og langt de fleste kun har kastet omkring 15 gram af sig.
mit mål i denne sæcon er at få 3 hun planter som gerne skulle gi ca 300 gram :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]