Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 jul 2025 00:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Har 5 streak 47 og de to af Dem er gået i blomst selvom de står under 18 timers lys, De skrev at den var stabiliseret så den Ikke var auto.
Er det normalt at nogle gør det automatisk alligevel
De er 4uger gamle.

Medlem
Brugeravatar

Jeg kan ikke finde noget om Streak 47. Mener du ak-47??

Dedikeret medlem

altså den er jo krydset med en auto regner jeg da med siden den hedder streak?(blue streak/blue ryder må være det den er krydset med) så der burde vel være en chance for autoflowering?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Jeg kan ikke finde noget om Streak 47. Mener du ak-47??

det kunne jeg

Citat:

Streak47
[Indendørs]

Denne sort er et kryds af Bluestreak x Ak47. Sorten er blevet stabiliseret, så den ikke har autoblomstrende tendenser.

Da der er blevet krydset Bluestreak ind i denne sort, holder den sig forholdsvis lav, på 1-1,5m.

Virknigen af denne sort er middelstærk, men bestemt en rar afslappende røg. Sorten har en sjov egenskab, og den egenskab er at nærmest producere en antifråder virkning. Man har ikke lyst til at spise hvis man har røget af denne sort.

Medlem
Brugeravatar

Ja, det er Blue Streak x AK47, og der er nok gået noget galt i stabiliseringsprocessen, for jeg har også læst, at den skulle være stabil ikke-auto (ellers meget sparsomt med info). Det er vist en "hobby avlet" sort (ved ikke hvem der står bag), så måske har avleren brugt en "forkert" forælder, og så er afkommet nok ikke blevet test dyrket. :)
Man kan sige, at hvis en sort er stabiliseret, til at være ikke-auto/almindelig, så er det ikke normalt, at nogen af planterne alligevel bliver auto, og hvis de bliver, er det nok fordi noget er gået galt. ;)

Dedikeret medlem

Er du sikker på den er gået i blomst og ikke bare vist preflowers? ellers må du sku brokke dig til avleren :)

Moderator
Brugeravatar

Enig med dyr, den er ikke gennemarbejdet nok. Det er faktisk ikke nemt at slippe af med autogener når de først er krydset ind i mixet, et fåtal vil som regel være auto eller semi-auto alligevel. Skriv til frøbossen hvor du købte dem, og gør ham opmærksom på at de ikke er stabile ikke-autoer, kender jeg ham ret kunne jeg godt forestille mig han ville sende nogle nye eller smide flere oveni din næste ordre.

Junior medlem

Okay, Mange tak for hjælpen. Og ja den er gået i blomst . Men jeg behandler dem bare som en auto, eller hvad

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]