har læst meget om det med at tilsætte smag på det sidste, det nærmeste jeg kom på noget jeg syntes var værd at prøve at eksperimentere med var naturlige ekstrakter i vandet man vandede planten med et par uger inden høst, gutten der skrev artiklen (som jeg nok skal finde igen doh) mente det virkede godt, og jeg syntes det er værd at prøve

ud over det eksperimentere jeg selv pt med en masse forskellige metoder, ved at dele curringen og tørringen op i flere små "bunker" så jeg kan behandle værd især forskelligt.
den mest "ekstreme" jeg prøver pt er at lade en computerblæser - blæse hen over det nyhøstede som ligger i en lille box, bag ved blæseren er der 2 små stykker vanilje stang sådan så at der konstant bliver blæst vanilje duft hen over planterne - ikke kun under curringen men også under selve tørringen, ved curringen har jeg så tænkt mig at smide det ned sammen med en vanilje stang (og måske en pose blåbær the med i det havde jeg gode resultater med sidste gang) det kommer som kk er inde på nok ikke til at smage af noget men mere dufte, det kan i nogle tilfælde også være godt da ikke alt skunk dufter skide skønt