hej ....Det er mit første grow i drivhus og det startede helt fint. Forspirede i vindueskarme 15 cm høje og plantet ud i 40 liters potter. Plantemuld, sand og lecanødder: 50/20/30. De fik lidt farmergødning fra Solsikken og det gik rigtigt godt...Jeg suppelerede med Biogrow fra Biowizz i anbefalet mængde. De fik det på et tidspunkt lidt varmt i drivhuset og blev flyttet udenfor fik i mine øjne passende med vand. På et tidspunkt så det alligevel ud til de havde fået for meget gødning og jeg gav dem et flush.....Fulgte op med meget lidt gødning. nu så det ud som om de manglede magnesium jf. diverse fora. Så de fik en smule magnesiumsulfat!!! Nu ser du sådan ud. Har de fået for meget??

Bladene bliver gule og dør ca. 40-50 %.....har de alligevel fået for meget gødning? Der er andre fora der mener at det er N mangel?
Jeg har lavet et udtræk af brændenælder til et boost, men ved sgu ikke om jeg tør!! HJÆLP!!!
Sorten er skunk#1. De er lige gået i blomst
PS Jeg har en enkelt stående udendørs der ikke har fået noget som helst og den ser væsentligt bedre ud fin grøn farve og ingen blade der falder af.....dog noget mindre!!!
http://kjaeger.imgur.com/all