Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jul 2025 20:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa allesammen

jeg har nogle planter jeg bare har plantet og groet for sjov i vindueskarmen uden lys og alt mulig gøjl.

jeg kunne dog godt tænke mig at få be eller afkræftet min bekymring over at de er af handkøn?

Mvh Trisati

ps. hvordan er det nu lige man smider billeder ind?

Senest rettet af Trisati 26 okt 2013 20:37, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
slet dit navn hvis det er dit rigtige navn :D ikke fordi der er grund til at være paranoid.. but better safe than sorry.
Hvis du stadig har planter i vinduekammen og de ikke er gået i blomst endnu er det nok fordi du ikke har givet dem fuldkommen mørke om aftenen, evt fordi de har stået i din stue eller andet, desuden tror jeg snart at solen stråler er ved at blive for svage til at du kan dyrke dig en ordenlig urt, ved du hvor mange timers direkte sollys de ca har fået om dagen ?

smid dine billeder ind på photobucket eller andet i den stil, når du skal dele billederne ser du en masse links, dem hvor der står [IMG] foran og bagved skal du bruge, bare kopire den tekst og smid herind.

Junior medlem

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Der var nogle billeder håber folk kan give mig svar... Trisati er ikk mit rigtige navn dont worry :D
og jeg altså jeg tror det er fanner... dvs. det er gået i blomst men laver ikke nogle buds :D

Junior medlem

arrrhh ffs forkerte links jeg har brugt :S

Junior medlem

ad

Senest rettet af Trisati 27 okt 2013 02:09, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Det er desværre hanner. det gør mig ondt :(

Trisati er ikk mit rigtige navn dont worry :D

Nej men længere nede skriver du MVH og så et navn ;)

Mvh xxxx xxxxxxxxx

men pas lige på at dine naboer ikke bliver for nysggerige.. de kan jo se dem tydeligt kan jeg se :D
politiet er sgu ligeglade om det er han eller hun planter, de river lortet op af jorden og vejer det og giver dig en bøde. altså - bare til næste gang du vil dyrke lidt. du kunne evt købe nogle billige gro pære (f.eks CFL) og dyrke lidt hygge lowryders/autoblomsterne sorter indenfor til vinter, ikke fordi det bliver noget sindsygt stads men hvis det bare er for hyggen ja såå....

Junior medlem

hahaha ok jeg er noob :D tak for heads up... ja jeg tror simpelthen de har været for stressede jeg købt en kæmpe Growpære 400 watts hps men det er simpelthen umuligt at få plads til at bruge en så hjernedød lampe i en 35 m2 lejlighed... og ja kunne jeg godt det er nemlig 100% for hyggen :D og så er min mistanke trods alt rigtig to søde hanplanter :D men er et eller andet sted imponeret over at de faktisk blev så store :D bare ved den smule lys de kan få mellem to store lejlighedskomplekser :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]