Hej jeg har kastet mig ud i at gro mit eget shiiet

og det er første gang jeg gør det og er lidt i tvivl om hvad jeg gør forkert med mine planter da nogle af bladende begynder at tørre ud samt få lidt pletter håber i kan hjælpe mig med dette problem.
til at starte med havde jeg det lidt svært at få temperaturen til at falde lavere end 30 grader efter lampen havde været tændt i et stykke tid men det problem har jeg fået ordnet nu den kommer ikke over 28 mere så ved ikke om det kan have en lille smule at gøre med hvorfor mine planter ser ud som de gør eller om jeg har overgødet dem eller hvad der er gået galt det kan jeg ikke komme på

ellers har jeg vandet dem så jorden var fugtig hele tiden til at starte med ( ikke for fugtig har passet lidt på med overvanding

) og for en lille uge siden har jeg begyndt at tørre jorden ud 2-4 cm mellem hver vanding og så får de 1 liter at køre på hver

til næste vanding.
Lidt info:
gro telt: 120x120x200 cm
400w MH til veg. og 400W hps til blomst. med reflector
14 liters potter med 12 liter jord blanding i 50% potte muld 25% vermiculite 25% perlite og bruger Canna Terra gødning med guide
http://other.canna.com/growguidecooltube men mangler fuldt udluftning /har to ventilatorer tilsluttet lige nu en i bunden til at suge luft ind og en i toppen til at suge ud og luft huller i teltet er også åbne for en sikkerheds skyld

og en 30 tommer blæser på gulvet
ellers syntes jeg de vokser pænt nok på nær de små fejl ( håber det er små fejl

) håber i vil give et nice feedback det ville jeg sætte meget stor pris på smider også nogle billeder snart peace out