Hej Psychedelia

Jeg har gået med tanken om at skulle "investere" i et gammelt klædeskab, og bygge det om til et lille grow lab i vores soveværelse.
Jeg er helt på bar bund med hvilket udstyr man skal have fat i, når kun en pære skal trække 2 planter.
Jeg har en "base viden" om dyrkning, HPS lampe, reflektor, aktiv kulfilter osv, men jeg mangler ligesom en god info her til start, med størrelse af skab (h/b/d), størrelse af HPS lampe, hvilken reflektor vil i fortrække når kun det er 1 pære og 2 planter der er tale om.
Jeg har også gået og spekuleret over om man ville kunne have lamperne tændt fra kl 8.00 om morgenen, også være tændt mens vi er på arbejde og indtil vi skal i seng omkring kl 23 ? Evt bare finde et tidsplan inden for vores aktuelle tidsrum.
(Højde/Bredde/Dybde) på skab ?
Størrelse af HPS pære?
Hvordan fungere en "Ballast"
Hvilket aktiv kulfilter kan fåes til sådan et lille setup, eller er det nemmere med en "slange" ud af mit vindue mens vi er på job, (kan godt skjule det) ?
Hvor mange blæsere vil i foretrække ?
Kan man starte hele setup med en enhelt "Timer" på stikkontakten der starter det hele på én gang og kan køre til man kommer hjem ?
Alt i alt, så er jeg åben for gode råd og vil her til sidst opsummere nogle af mine spørgsmål før jeg kan begynde at bygge mit skab

Håber i hjælper til en lærerig gut, der bare gerne vil gro sit eget grønt

God dag til jer alle derude, MVH Bramooh