Hejsa natteravne, håber i har en hyggelig nat
men jeg har siddet her i løbet af natten og søgt rundt alle mulige steder men jeg kan bare ikke finde svarende til mine spørgsmål, så håber virkelig der er et klogt hoved, der kan hjælpe herinde, inden jeg begynder på mit nye bygge projekt
men det jeg vil lave er et 400WATTS Hps scrog BLOOM grow(room).
men mit første spørgsmål er så: hvor lavt (fra bund til top) kan man lave et scrog growroom med en 400watts?
jeg vil nemlig prøve at lave det så lavt som muligt så det er mindre synligt udefra, men hvad for nogle mål burde jeg gå ud fra i breden og højten for at få et godt udbytte?
(jeg går udfra at det bedste er vel noget der er ligelangt på alle sidder undtagen i højden når det gælder scrog altså fx 1m x 1m x 2m eller hvad?

:
mit andet spørgsmål er: hvor mange planter ville i foreslå jeg havde som max, til et 400watts scrog grow?

det skal lige siges at det kan godt være der kommer lidt flere spørgsmål, men det er første gang jeg bevæger mig ud i noget med 400watt og scrog på egen hånd, så håber det er iorden
og håber selvfølgelig også at der er en eller flere der kan hjælpe mig, med mine spørgsmål.
peace out folkens, tak for det ind til videre og fortsat god nat
- Rasta,