Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 13:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 25 maj 2015 20:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2010 16:10
Indlæg: 59
Fuck's grow 2o15



Så blev det tid til, at de grønne fingre skulle rystes lidt igen. Denne gang håber jeg dog jeg kun holde min baby'er for mig selv, og der ikke er en flok unger med lange fingre, der får fat i dem som i mit forsøg i 2013.

Årets grow er småligt, men kvalitet over kvantitet som man siger.
I år står den på følgende strains:

2x Northern Light, fem. auto
2x White Widow, fem. auto
2x Royal AK, fem. auto

Billede

Årsagen til auto er ganske simpel, de fylder ikke alverden, er hurtigt klar til høst, og er ikke så iøjnefaldende som en 2 meter høj sativa.. :roll:

Jeg købte 3 bøtter af de dersens iGrowCans (Hvis i ikke kender dem, så er det små potter med "alt man skal bruge" til grow, +2 kvalitets fem. auto frø pr. potte), til 580 kroner. Da potterne ikke indeholder mere end 0,8 liter (ca.), vil enhver med kendskab til cannabis og dets rødder (selv ved små autoer) vide, at 0,8 liter er alt alt for lidt til et fuldvoksent rodnet.
Derfor bliver iGrowCan-potterne ikke brugt til andet, end den første uges "vindueskarms-hygge", hvor de små lige får ben at gå på, inden de skal ud i haven.

Frøene er forspirret i 24 timer mellem fugtigt toiletpapir og to tallerkener. Alle frø spirrede :gud:

Lidt stemningsbilleder, trods der ikke just er sket det store endnu:

Billede

Jeg har, som kan ses på overstående billede, taget det ekstra frø fra hver "potte-pakke", og plantet i de små potter ved siden af iGrow-potterne.

Billede

I disse bede skal de stå. Jeg er usikker på, om jeg kan få presset 6 planter ned her, men hvis ikke, må jeg finde på noget andet. Evt. bruger jeg potterne fra mit grow i 2013.
Bedene er yderst velegnede, da de har god og luftig jord, og så har de "kanter" der skærmer for det værste vind, så de har mulighed for at komme sig ordentligt, som små.


Billede

Lidt svært at se, men de er så småt på vej op ad jorden.. :wink:

_________________
:joint: Fuck :joint:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team