Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 06:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej. Jeg har røget hash inde på christiania. Jeg røg ikke så meget kun cirka 10 sug af en 3 grams. Men problemet er at efter 2 dage er mit hoved stadig tungt. MIn reaktionsevner er dårlige, mit hoved føles tungt og stener en del, men så pludselig kan jeg finde på at lave et ryk med hoved. Lidt ligesom Tourettes. satdig dårlig balance. ER det normalt? Har røget cirka 7 gange før men har aldrig haft det sådan og det er længe siden. Plss svar er pisse bange for at det er permanent. :?: :?:

Junior medlem

Hej jeg er 17. Er bare bange for at de her er permanente. Kan det være det eller går det over. Har også mærkelige tics

Junior medlem

Og ja. Men vi havde en spade der købte 3 gram med en cig. Vi skulle rigtig ha en færdiglavet

Junior medlem

Tak og ja det var klamt. Men tak for hjælpen :)

Dedikeret medlem

Kender udmærket til det med ticks, sidder faktisk og har det lige nu. Det er der bare nogen der gør når de er skæve, det sker os nogengange når jeg ikke er skæv hvis jeg går helt i stå. :D Jeg tror bare du har røget for meget til dig, og skal tage den lidt med ro, så går det over. Er det ikke blevet bedre siden igår? :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg har tics mange gange til dagligt, sys slet ikke det er så slemt at vide man har det.
sys noget af det værste er, at der stort set ikke er nogen der kommentere på det, hvilket giver mig en stor tvivl om, om andre egentlig ser det.

mine tics bliver ofte lidt heftigere når jeg er skæv eller påvirket.

Junior medlem

Min hovedet presser lidt, men det er bedre. Min hukommelse er bare lort xD

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In another dimension, in a strange world
Hvad er der galt med folk nu til dags, det hash man får de fleste steder er altså rimelig god kvalitet ingen grund til at smide 3gram i en 1 smøgs... Det er helt normale bivirkninger kunne selv have hovedpine dagen efter og nedsat koncentration op til 5-7 dage efter jeg har røget 5-10 væs af en god joint da jeg begyndte af ekpementere med det da jeg ikke var lige så erfaren som jeg er nu, bare rolig min ven det går helt over og du bliver præcis som inden du røg, medmindre du ryger flere joints selvfølgelig

Og så sig til dine venner at det er fucking dumt at smide 3 gram i 1 smøgs selvom de nok ikke vil hører på dig. Du opbygger for det første alt for høj tolerance overfor cannabis så du skal ha mere hver gang når du er vandt til at ryge så meget, det kan godt være du bliver mega basket de første 10 gange, men når kroppen har vænnet sig til at der er så meget i en joint så, så blir du ikke skæv af en normal joint med 0,5-1gram i længere. Så du spilder en masse hash uden af få nogen effekt, og ja så blir du også kvalt hver gang du tager et væs og hoster når der er så meget i, fedt ikk? :lol: ... Medmindre det er hash som er meget meget dårligt men det kan umuligt værre så dårligt at der skal 3 gram i en 1 smøgs så bare hellere smide det ud..

Senest rettet af Syreprofeten 08 mar 2016 14:52, rettet i alt 2 gange.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]