Hvad er der galt med folk nu til dags, det hash man får de fleste steder er altså rimelig god kvalitet ingen grund til at smide 3gram i en 1 smøgs... Det er helt normale bivirkninger kunne selv have hovedpine dagen efter og nedsat koncentration op til 5-7 dage efter jeg har røget 5-10 væs af en god joint da jeg begyndte af ekpementere med det da jeg ikke var lige så erfaren som jeg er nu, bare rolig min ven det går helt over og du bliver præcis som inden du røg, medmindre du ryger flere joints selvfølgelig
Og så sig til dine venner at det er fucking dumt at smide 3 gram i 1 smøgs selvom de nok ikke vil hører på dig. Du opbygger for det første alt for høj tolerance overfor cannabis så du skal ha mere hver gang når du er vandt til at ryge så meget, det kan godt være du bliver mega basket de første 10 gange, men når kroppen har vænnet sig til at der er så meget i en joint så, så blir du ikke skæv af en normal joint med 0,5-1gram i længere. Så du spilder en masse hash uden af få nogen effekt, og ja så blir du også kvalt hver gang du tager et væs og hoster når der er så meget i, fedt ikk?

... Medmindre det er hash som er meget meget dårligt men det kan umuligt værre så dårligt at der skal 3 gram i en 1 smøgs så bare hellere smide det ud..