Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 07:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har her et spørgsmål omkring noget hash.

Jeg er smoker igennem over 30 år og jeg har efterhånden set og prøvet mange forskelige slags ,men jeg så at en ven havde købt noget hash, som var noget meget klistret og fedtet stads "som bliver kaldt slaskeren" Men jeg syntes da at det virkede som det skulle ,MEN syntes at virkningen var hurtigt antagende.

Og det hvor jeg vil frem til er at "JEG NÆGTER at tro på at der er så meget nol i hashen at det er det som er det klistreret og fedtede stads.

ER DET HASH ELLER ??????????

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er helt klart en hash, men hvorvidt den udelukkende består af harpiks ved jeg ikke.
Jeg købte engang noget sort afghaner (som jeg før har været ekstremt tilfreds med), men jeg fik noget røgelse af en art.
Den smagte og duftede godt, og virkningen var bestemt også god, men der var alt muligt snask i, en masse forskellige olier og andet blomsterrest, og det var jeg ikke helt tilfreds med.
På den anden side kiggede jeg ikke rigtigt på den før jeg betalte.
Men jeg oplevede overordnet det samme som du beskriver.

Lugter den af normalt tjald?

Junior medlem

Man kan sagtens købe hash der både er sort og fedet af nol..men det plejer også at virke der efter...
Det er desværre et kendt pusher-trick at dypper hashpladen i cola. når den så tørre bliver den lige nettop sort og fedet... Lige som at det er et pusher-trick at smide en hel plade på rediatoren til den er gennemvarm. Hvor efter pusheren tager sin bæltespænde med en skorpion på og laver et aftryk ned i pladen. Så sælger han det som "ægte black scorpion"

Dyrk dit eget røg!

Hero

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]