Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 20:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 73 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Indlæg: 15 sep 2016 18:34 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2016 15:19
Indlæg: 1
Jeg dyrker med COB's og de er fantastiske! Mit sidste grow gav mig 1.2 G/W , og jeg er en forholdsvis uerfaren grower. COB's kan varmt anbefales :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 sep 2016 14:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 mar 2015 14:35
Indlæg: 105
Fuck the haters

Billede

_________________
Ayy
Lmao


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 sep 2016 14:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2015 12:04
Indlæg: 164
Ha! Nice !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 okt 2016 14:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 mar 2015 14:35
Indlæg: 105
Det er ikke specielt godt. Men det er noget!

Billede

_________________
Ayy
Lmao


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2016 11:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2015 12:04
Indlæg: 164
Fedt! Endte det med at du kom en sæk over den, for at fremskyde blomstring, eller er det sket naturligt? Er der noget mug indtil videre? Hold os endeligt opdateret :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2016 16:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 mar 2015 14:35
Indlæg: 105
Jon2Jon3 skrev:
Fedt! Endte det med at du kom en sæk over den, for at fremskyde blomstring, eller er det sket naturligt? Er der noget mug indtil videre? Hold os endeligt opdateret :)


Jeg satte den faktisk ind i mit skab, og havde endda lavet en opstilling med nogle lamper før mine forældre satte en stopper for det. Forståeligt, da de har accepteret at jeg dyrker, så længe at det er "naturligt" i deres øjne, dvs. udenfor. Sådan er det jo, og jeg respekterer selvfølgelig deres regler når jeg bor i deres hus. Men den havde allerede stået i mørke i et døgn, og det var nok til at sætte blomstringen i gang.
Nu står den "igen" på min solaltan, og pga. det gode vejr klarer den sig rigtig fint. Det bliver self ikke nogle giga buds, men tror faktisk godt, at den kan stå et par uger endnu før frosten for alvor sætter en stopper for det. Og det er mere end jeg har turde håbe på

Ingen mug so far, men jeg har været meget påpasselig med at flytte den ind på mit værelse, når det har regnet meget eller når nætterne har været kolde (dvs. tæt på frysepunktet).

Jeg skriver selvfølgelige herinde, hvad det ender med :D

_________________
Ayy
Lmao


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2016 16:53 
Online
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5084
Hvis du isolerer rodnettet holder de bedre til nattefrost. Hvis du har en flamingo kasse eller lign, kan du stille potten deri, gerne dække til med gran eller lign på jordoverfladen. Ellers kan du fore en eller anden kasse med gran, men en form for isolering kan forlænge sæsonen 2-4 ugers tid, før de for alvor bremser deres modning pga. frosten. Det er ikke sikkert at den når at blive 100% færdigmodnet, men med det varme efterår vi har haft, vil jeg ikke udelukke at der kan komme en fin høst ud af den.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2016 18:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 mar 2015 14:35
Indlæg: 105
Bismann skrev:
Hvis du isolerer rodnettet holder de bedre til nattefrost. Hvis du har en flamingo kasse eller lign, kan du stille potten deri, gerne dække til med gran eller lign på jordoverfladen. Ellers kan du fore en eller anden kasse med gran, men en form for isolering kan forlænge sæsonen 2-4 ugers tid, før de for alvor bremser deres modning pga. frosten. Det er ikke sikkert at den når at blive 100% færdigmodnet, men med det varme efterår vi har haft, vil jeg ikke udelukke at der kan komme en fin høst ud af den.


Værd et forsøg, jeg må ud og lede efter flamingo og gran :) (tror faktisk jeg har rockwool ligende, og det er vel ideelt til formålet?)

_________________
Ayy
Lmao


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2016 06:32 
Online
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5084
Sidst jeg arbejdede med rockwool støvede det pænt meget. Ville være ærgerligt hvis der satte sig rockwool på skudene. Tænker også at det bliver for tæt, der skal jo stadig ilt til rødderne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 okt 2016 14:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 mar 2015 14:35
Indlæg: 105
Den klarer sit faktisk fint uden boks.
Det bliver nok ikke nogle ordentlig fede skud, men dem der er, har en ok-størrelse og er meget frosty (som forbedres hver dag)
De står ude om dagen, og tages ind om natten. Det virker tilsyneladende ret godt.
Tror godt de kunne klare 2 uger inde i november, men er nok nødt til at høste om 2 ugers tid.

_________________
Ayy
Lmao


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 okt 2016 16:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 mar 2015 14:35
Indlæg: 105
Billede Billede

_________________
Ayy
Lmao


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2016 14:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 mar 2015 14:35
Indlæg: 105
Vejret er jo faktisk stadigvæk med os, så den står stadigvæk og hygger sig på min solaltan
Nu er de første hår begyndt at blive rødbrune (omkring 30%), så jeg lader jo egentlig bare planten stå så længe jeg nu kan.
Nattefrosten er begyndt at komme, og skuddene bliver nok ikke meget større. Men hvis de kan nå at modnes lidt mere, så er jeg faktisk fint tilfreds:
Her er lidt billeder: (de blev ikke helt så gode som ventet).
Billede Billede Billede

_________________
Ayy
Lmao


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2016 10:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2015 12:04
Indlæg: 164
Sikke den er blevet pæn :) Mon ikke den når at modnes lidt mere. Smid endeligt høst billeder op når du kommer så langt :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 73 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bismann og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team