Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 22:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 nov 2016 16:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2008 15:40
Indlæg: 8
Hej. Jeg har flyttet til Norge og her har de en veldig strang Rush kultur..

Jeg har da vært på hospitalet og fået tatt bloodprøver, hvor de har funnet spor av THC, hvilket resultere i indblanding fra børneværnet og blir truet med og få taget mine 2 børn fra mig..
Men det som jeg ikke kan forstå, er at jeg næsten ikke ryger mere, og sidste gang jeg tog et sug er engang i juni. Og er ikke meget jeg har røget måske en 5 gram over en weekend.

Jeg troede slet ikke det var muligt og måle THC i kroppen efter så lang tid, men de har fundet THC både i blodet og på urinprøve..
I forbindelse med at jeg har været på hospitalet og haft minimal underholdning, har jeg præsteret og cykle 350km på træningcykkel over forbrændt over 8500 kallorier på den i ugen op til jeg fik taget de prøver.

Mit spørsmål er derfor da, kan det virkelig passe at de kan måle THC i min krop i siste uge, helt tilbage fra juni måned, uden og være daglig bruger.
Eller kan det ha haft noget og gøre med min extrem træning, der har udskilt THC som har gemt sig i mit fedtvæv, og kommet i blodet og urinen af den grund?
Eller kan det ha vært fordi jeg blev udsat for passiv rygning for 3-4uger siden?


Jeg kan ikke få det til og stemme nemlig. Noen som har erfaringer her, eller gerne eventuelle kilder med information som kan forklare mine positive prøver?

Tak på forhånd..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2016 20:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Temp skrev:
Hvis der er en der gider at vise GIMP denne post.
GIMP har postet her : viewtopic.php?f=17&t=52687

Der er lavet undersøgelser der viser at bare 30 min. motion, eller en stresset situation, kan frigive THC, som er lagret i fedtet, ud i blodet i uger, og nogen gange flere måneder, efter cannabis brug.


http://healthland.time.com/2013/09/17/o ... ana-users/

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24018317


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 nov 2016 21:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Woow hvor er sygt at børneværnet truer med at tage børnene væk pga THC i blodet. Har du været på hospitalet i forbindelse med en operation, eller i hvilken anledning?

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 dec 2016 00:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2008 15:40
Indlæg: 8
Nei bar innlagt på psykiastisk afdeling.. Men det er nu en lang historie, havde intet og gøre med rus.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 dec 2016 00:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 feb 2008 15:40
Indlæg: 8
men tak for de links. Var akkurat noget lign jeg ledte efter...


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team