Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 09:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 23 feb 2017 19:44 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2017 19:04
Indlæg: 41
Først og fremmest vil jeg punktere at denne tråd IKKE omhandler eller relaterer handel af stoffer i form af køb/salg og bytte på dette forum. Bemærk at trådens budskab ikke er ment som en reklame.

Hej folkens.

Marijuana er hvad man kan kalde en ''mangelvare'' i mit lokalområde (små byer spredt på en radius af cirka 30 km), og hash er reelt den mest tilgængelige cannabisvare. Taget i betragtning af at marijuana (blomsten), som her er sativa-dominant er svært tilgængelig og ønsket og at man kan få 1 gram indica-dominant hash til 60 - 80 kr, hvor meget kan man så tillade sig at sælge Mary Jane for?

Hvad koster marijuana i dit lokal område og under hvilke vilkår contra mine?

På forhånd tak.

Edit - redigeret, så det harmonere med reglerne - Bismann


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2017 20:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Agurken skrev:
Først og fremmest vil jeg punktere at denne tråd IKKE omhandler eller relaterer handel af stoffer i form af køb/salg og bytte på dette forum. Bemærk at trådens budskab ikke er ment som en reklame.

Hej folkens.

Marijuana er hvad man kan kalde en ''mangelvare'' i mit lokalområde (små byer spredt på en radius af cirka 30 km), og hash er reelt den mest tilgængelige cannabisvare. Taget i betragtning af at marijuana (blomsten), som her er sativa-dominant er svært tilgængelig og ønsket og at man kan få 1 gram indica-dominant hash til 60 - 80 kr, hvor meget kan man så tillade sig at sælge Mary Jane for?

Hvad koster marijuana i dit lokal område og under hvilke vilkår contra mine?

På forhånd tak.

Edit - redigeret citat, så det harmonere med reglerne - Bismann

I mit lokalområde er det billigt og rigtig god kvalitet!

Jeg vil gi dig en 20 grammet hvis du knastørrer det og klipper det super tæt - og så gider jeg ikke høre mere brok fra dig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2017 20:06 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
10-20 kr for tørt og pænt klippet topskud.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2017 20:51 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2017 19:04
Indlæg: 41
Hold da op! 20 kr grammet?

Hvis jeg var I jeres sko ville jeg kalde det Himlen! Har aldrig selv købt blomster, men flere af mine betroede sælgere udenbys har tilbudt mig det til en pris på cirka 65 kr grammet. Sikke dog en rådden pris :|

Tak for jeres svar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2017 20:59 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Nu koster go hash heller ikke mere end 30-50 kr pr g afhængelig af hvem og hvor meget.
Go Skunk 35-40 kr
Så potten skal jo være billigere og primært noget man køber eller får gratis af venner.
Edit kender også en som vil have 50 kr for pot men han får lov til at beholde det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2017 21:48 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
kan da godt høre jeg bliver kneppet. giver 30-50kr grammet for hash, men skunk er meget dyrere her! helt op til 80kr ):

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2017 22:21 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Kneppet og kneppet det kommer vel også an på hvor mange led det skal igennem


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2017 22:28 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5085
Pot/udehamp vil jeg heller ikke give mere end 30 kr/grammet for, men så skal det også være af exceptionelt høj kvalitet, men ellers er 10-20 kr/grammet mere rimeligt.
Hash ligger som regel på 40-60 kr/grammet, men gider heller ikke dårlig hash.

Skunk/indehamp synes jeg er uforholdsmæssigt dyrt hvor jeg handler, så det køber jeg sjællent. 40-45 kr/grammet mener jeg er en rimelig pris, men ser det oftest til 60-70 kroner, og i betragning af produktionsomkostningerne ved indendørs dyrk (hvis man er nogenlunde habil grower), så er det en ret markant fortjeneste, der bliver lagt til.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2017 11:54 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2017 19:04
Indlæg: 41
Hvor bor I (ikke specifikt) siden I kan anskaffe det til den pris? Jeg tænker at man kun får udehamp til 10-30 kr. hvis man bor i de større danske byer. For mig som køber ville jeg personligt formode at cannabis til den pris pr. gram ville være shwag, siden at anstændig hamp sælges til knap 60 kr. grammet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2017 15:06 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Inden jeg fik kontakter betalte jeg 60-70kr gram for god skunk af den lokale pusher (Syd Sjælland), i dag med lidt "vennepriser" så betaler jeg ca. halvdelen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2017 15:33 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Agurken skrev:
Hvor bor I (ikke specifikt) siden I kan anskaffe det til den pris? Jeg tænker at man kun får udehamp til 10-30 kr. hvis man bor i de større danske byer.

Min erfaring siger mig at ude på landet i de små byer flyder det med billigt pot, da det er meget nemmere at dyrke.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2017 16:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Mit indtryk er også man skal på landet for billig pot. Det findes stadig hippier der mest af kræver deres udgifter og risiko dækket. Kender ikke selv den slags. Men kender nogen der kender dem. Jo dyrere du sælger jo mindre sælger du af gangen. Dermed øger du din risiko. Hvis du kun er ude efter ekstra lommepenge, så sælg store mængder billigt! Hvis du vil sælge til tilfældige mennesker så øger du risikoen for konflikter med politi og bander. Just my 2 cents

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2017 22:05 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2017 19:04
Indlæg: 41
Hector Salamanca skrev:
Mit indtryk er også man skal på landet for billig pot. Det findes stadig hippier der mest af kræver deres udgifter og risiko dækket. Kender ikke selv den slags. Men kender nogen der kender dem. Jo dyrere du sælger jo mindre sælger du af gangen. Dermed øger du din risiko. Hvis du kun er ude efter ekstra lommepenge, så sælg store mængder billigt! Hvis du vil sælge til tilfældige mennesker så øger du risikoen for konflikter med politi og bander. Just my 2 cents
Buttkraken skrev:
Agurken skrev:
Hvor bor I (ikke specifikt) siden I kan anskaffe det til den pris? Jeg tænker at man kun får udehamp til 10-30 kr. hvis man bor i de større danske byer.

Min erfaring siger mig at ude på landet i de små byer flyder det med billigt pot, da det er meget nemmere at dyrke.


Det er dog der det bliver meget paradoksalt, da jeg bor på landet. Jeg tror at status er, at der i praksis ikke er nogle lokale growers, som dyrker for at sælge, derfor skal det bringes til mit lokalområde via adskillige led udefra og prisen er derfor så absurd i forhold til den I handler for.

Jeg regner ikke med at sælge til fremmede. Jeg har et bredt socialt netværk af folk som jeg stoler på, som har netværker større end mit. Derfor har jeg tænkt mig at sælge ud ved at bruge mine disse venner som medier, altså at de udfører salget for mig uden at jeg direkte indblandes i handlen, som i ''jeg har en rigtig god ven som kan sælge dig noget''.

Taget i betragtning af at risikoen for sammenstød med politi og rivaler er minimal og at folk ''hungre'' efter god hamp, er 50-60 kr ikke en udemærket pris?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2017 22:14 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Jeg vil kalde det røveri, men hvis folk vil betale det så..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2017 10:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Selvfølgelig kan man sælge 1 g pot for 50 kr til et par fulde skoleelever til et halbal. Og så er man da også helt sikker på at det ender galt.
Hvis det var prisen kunne jeg på et lille stykke jord 10x10 meter med en plante pr m2, lave flg regnstykke : 100 planter x 200 g x 50 kr = 1 million.
Herfra hvor jeg kommer er pot noget man har i sin haven - ryger lidt selv - forære det meste væk, og det som er tilbage når den nye høst er i hus, går på kompostbunken.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2017 16:52 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
@Agurken

Jeg tror at du bliver nød til at gøre det klart, hvilken en af følgende det er du ønsker at forhøre dig omkring pris for:

-Pot
-Sjusket dyrket udendørs skunk/ guerilla grow
-Udendørs skunk der er gødet, passet og plejet
-Skunk dyrket i drivhus der er gødet passet og plejet
-Indendørs dyrket "laboratorie" skunk

Og bliver det klippet tæt (i stil med det man får på staden), eller bliver det klippet groft med nogle eller en del blade?

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2017 20:06 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Ting koster vel nu engang det som folk er villige til at betale for det.

Tænk dig nu grundigt om inden du begynde på at sælge. Har du tænkt igennem hvilke konsekvenser det kan have på dit liv hvis du bliver busted?
Tid i fængsel og stor gæld efter bøde/retssag?
Er du 100 % sikker på at der ikke lige pludselig er nogle med rygmærke der banker på din dør med en dummebøde?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2017 20:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
50 pr gram ved hash
70.80 pr g ved skunk
Helt ikke helt billgt
Men jo mere man køber bliver det jo bilgere pr gram


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2017 22:56 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2017 19:04
Indlæg: 41
Koalabjørnen skrev:
@Agurken

Jeg tror at du bliver nød til at gøre det klart, hvilken en af følgende det er du ønsker at forhøre dig omkring pris for:

-Pot
-Sjusket dyrket udendørs skunk/ guerilla grow
-Udendørs skunk der er gødet, passet og plejet
-Skunk dyrket i drivhus der er gødet passet og plejet
-Indendørs dyrket "laboratorie" skunk

Og bliver det klippet tæt (i stil med det man får på staden), eller bliver det klippet groft med nogle eller en del blade?


Trods vilkårene kan betragtes som værende primitive, vil skunken blive trimmet, jævnligt overvåget for mug og sygdomme og gødet når den skal re-vegges. Eftersom jeg er interesseret i at udnytte bladene som en tobakserstatning til hash-joints, vil den blive klippet så tæt som overhovedet muligt.

leaf skrev:
Ting koster vel nu engang det som folk er villige til at betale for det.

Tænk dig nu grundigt om inden du begynde på at sælge. Har du tænkt igennem hvilke konsekvenser det kan have på dit liv hvis du bliver busted?
Tid i fængsel og stor gæld efter bøde/retssag?
Er du 100 % sikker på at der ikke lige pludselig er nogle med rygmærke der banker på din dør med en dummebøde?

Jeg har overvejet diverse risici, heraf risikoen for at blive taget af panserne. Jeg finder det meget usandsynligt at komme i karambolage med myndighederne så længe at salget ikke er organiseret eller bestående af flere led direkte relateret til mig. Som sagt er det eneste led, de af mine venner som fortroligt køber for deres venner.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2017 03:39 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Synes ikke rigtig at jeg fik noget konkret svar, så jeg prøver derfor igen.

Hvilken af følgende typer vil det cannabis du har tænkt dig at dyrke ligge sig nærmest op af:

-Pot
-Sjusket dyrket udendørs skunk/ guerilla grow
-Udendørs skunk der er gødet, passet og plejet
-Skunk dyrket i drivhus der er gødet passet og plejet
-Indendørs dyrket "laboratorie" skunk


Og derudover tror jeg ikke at du skal regne med at få en forretning til at kører ved hjælp af venner der sælger dit produkt for dig uden selv at skulle have noget for det. Det er de færreste mennesker der har lyst til at kriminalisere sig selv på længere sigt, uden selv at få noget ud af det

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team