Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 13:43


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 mar 2017 12:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 nov 2011 15:45
Indlæg: 259
Hejsa kære psychedelia, nu skal jeg snart til at starte op dette års udestue grow =)
jeg havde stor succes sidste år med det sidste år, men jeg er i mellemtiden er jeg begyndt at døje med noget angst, og vil derfor gerne prøve at finde en autoflower med rigtig høj cbd indhold for at se om det er bedre en det med høj thc.

Sagen er bare jeg kan ikke rigtig finde rundt i alle de strains der er, om det er sativa eller indica der ville være at fortrække her..
så hvis der er nogen der har et par indputs her vil jeg blive rigtig glad =) !


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2017 13:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 mar 2017 16:10
Indlæg: 6
jeg anbefaler dig Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2017 13:32 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Så lad vær med at skriv, hvis du ikke har noget at byde ind med til spørgsmålet colaanus!

Hvis du søger CBD seeds så dukker der et rigt udvalg af muligheder op. Har ikke nogle konkrete navne og anbefale så følger lige med her :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2017 21:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Jeg forstår godt at du ikke kan finde ud af sativa/indica snakken, det er heller ikke sikkert at der har noget at gøre med cbd indhold. Prøv med Finola, det er en medicinsk hamp som næsten kun indeholder 8-9% cbd. Du kan så mixe med din sædvanlige pot. Jeg har eksperimenteret med at have meget højt cbd indhold, og det giver en anderledes mere afslappende virkning. Jeg har også prøvet ren olie lavet på finola, 3-5 gange, den mængde normal thc olie, som vil gøre en rimeligt skæv, det giver en total lalleglad virkning.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team