Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 apr 2024 00:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 mar 2017 15:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 sep 2016 10:18
Indlæg: 5
Er igang med en "Dance World" fra Royal Queen Seeds, og har haft den i blomst i lidt over 8 uger.
Jeg synes den har svært ved at blive helt færdig, når jeg kigger på trichomes er der en del mælkehvide
og gennemsigtige, men ingen ravfarvede.
Er der et problem siden den ikke kan blive helt færdig? + der er heller ingen røde
foxtails endnu.
Den har fine store buds og alt ser ud som det skal, den er blevet flushet for 2 uger siden
og har været under en HPS 200W da den blev sat i blomst.

Skal den bare have mere tid? eller er den HPS pære jeg bruger ikke god til at gøre dem
helt færdige?
HPS pæren er en til både vækst og blomst.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2017 17:44 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
Personligt plejer jeg at høste når der er flest mælkehvide og meget få (som i 1 ud af 100-1000) er begyndt tage farve. Men det er jo på sin vis en smags sag. Jeg tror da en 200hps er glimrende selv om jeg personligt ville bruge minimum 400- og gerne 600' men en 200 burde da også gøre jobbet' du kunne måske prøve at give dem en udelukkende bloom pære hvis der intet sker. Men hvis jeg var dig, ville jeg gøre det som jeg har gjort så mange gange før når jeg har været i tvivl, ta et skud (ikke et af dem der har fået mest lys måske) klip det af, klip det meget fint ud, lad det tøre på en avis (burde ikke tage mere end et par timer hvis det er klippet fint nok) rull en lille joint af det eller put det i piben, det vil smage forfærdeligt ulækkert' men virkningen burde ikke fejle noget' på den måde kan du bedømme om det virker som det skal eller ej' eller om du lige synes den skal have nogle dage ekstra. Nogle siger at det er dumt' og det stresser planterne men jeg har nu aldrig oplevet at der er sket noget ved det. Held og lykke med det.

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2017 18:19 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5086
RQS skriver selv at den skal have 8 uger i blomstring, så det plejer de (minimum) at skulle have, da der ofte pyntes på tal, især når det handler om at 'forkorte' blomstringstiden. Der er ikke noget mærkeligt i hvis en plante tager 2-3 uger yderligere om at modnes, ift. hvad producenten oplyser (der er selvfølgelig variation).

Det var da en atypisk HPS, er du sikker på at det ikke er en CFL?

Derudover er jeg enig med Apollo., test løbende med hurtigtørring om den er ved at være der, når den er ved at være indenfor målskiven, især som nybegynder eller når man ikke har prøvet sorten før, er det en rigtig god ide.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2017 20:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 sep 2016 10:18
Indlæg: 5
Jeg takker den får lidt tid i nu og så må jeg se hvad der sker. Da teltet er lille og har problem med varmen er det ikke muligt med mere ind 200 W men har overvejet en pære der er lavet til blomst.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team