Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 01:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 jul 2017 17:59 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jun 2008 13:39
Indlæg: 169
Hey folkens.

Jeg bor i trekantsområdet, hvor jeg pludselig kan købe virkelig billig hash.
Hashen er generelt billig, så jeg har købt en hel plade. Den dufter lige præcis som skunk, men lige til den gode side(løs "skunk" hash, ingen tekstur), og skæverten er meget overvældende og eftervirkningerne er langvarige.
I går da jeg fyrede en joint, afgav den pludselig store sorte partikler.

Hvad fanden er det vi ryger her i Danmark for tiden?

Alt dansk gadehash er potentielt fyldt med diverse rc'er. :(
Og sundhedsstyrelsen, som bør varetage sundheden for borgerne, de tjekker ikke på gadetjalden, selvom en så stor del borgere ryger..


Har set nogle dokumentarer fra UK med spice-misbrugere, og det ville sørme være ærgerligt at pludselig få abstinenser efter et eller andet kemi lort, blot fordi man ville ryge en joint.

Hvad mener I ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2017 19:02 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2017 09:42
Indlæg: 52
har du prøvet at smage på den
eller brand lidt af klumpen for at se hvad røgen dufter af?


Senest rettet af dancake 01 jul 2017 19:11, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2017 19:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jun 2008 13:39
Indlæg: 169
ja, den smager normalt, fedter normalt osv,
Men den slår også vildt hårdt... Man bliver ikke bare lidt skæv, men langvarigt meget skæv.
Og den er ikke vandopløselig og der går ild i det med det samme hvis jeg holder en flamme på.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2017 19:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2017 09:42
Indlæg: 52
jwh-xxx virker i korter tid ind hash så jeg tror ikke det kan være det men tjekker lige
CP 55,940 effekt er på 10-18 timer og CP 47,497 op 4 til 6 timer, resten af RC´ene ligger på 4 timer eller under
og snakker vi 30, 20 ,15kr hash ?


Senest rettet af dancake 01 jul 2017 19:46, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2017 19:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2017 09:42
Indlæg: 52
skal jeg nok huske næste gang


Senest rettet af dancake 01 jul 2017 19:46, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2017 19:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2017 09:42
Indlæg: 52
:D


Senest rettet af dancake 01 jul 2017 19:47, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2017 19:41 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg er også fra trekantområdet og min erfaring siger mig, at hashen bare er blevet billigere og renere. Hovedsageligt ser man kun lys porøs hash som fylder meget og slår mega hårdt.
Ærligt tviver jeg virkeligt på at de blander RC's i hashen. Tror bare endeligt at pusherne har fattet at der er flere penge og kunder i gode priser og god hash, især nu hvor rockerne ikke har så meget af markedet her mere.

Jeg kan med garanti love dig for at det ikke er første gang at de hash har afgivet det sorte fnuller som svæver rundt. Det har været oppe og vende herinde en del gange før, nogen siger det er plastik og andre siger at det er papiret eller noget helt tredje. Men jeg tvivler virkeligt stærkt på at det er et RC. Især eftersom man hurtigt ville miste sine kunder, når de blev helt fucked, som man har set så mange blive af de syntetiske cannabinoider.

Generelt tror jeg slet ikke at det er særligt populært i Danmark (i hvert fald ikke i slicetown, med undtagelse af nbome-bølgen) at sælge RC's som normale stoffer. I hvert fald ikke af hvad jeg har oplevet. Har aldrig opleve et stof slå som noget andet end det var solgt som, når jeg har tjekket det med testkits (og det gør jeg altså, hver gang jeg køber af et nyt batch).

EDIT:
Hey Dancake, der er altså en fin lille Rediger indlæg knap, som jeg kan se længere oppe, at du fint kan finde ud af at bruge. Så husk lige at bruge den i stedet for at spamme 3 posts i streg.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Senest rettet af Buttkraken 05 jul 2017 22:14, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2017 11:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2016 22:30
Indlæg: 109
Kan godt være jeg spørg dumt lige nu, men hvad er RC?

_________________
Everything will be okay in the end.
If it´s not okay, it´s not the end.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2017 11:56 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Research Chemicals.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jul 2017 13:42 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Friheden skrev:
ja, den smager normalt, fedter normalt osv,
Men den slår også vildt hårdt... Man bliver ikke bare lidt skæv, men langvarigt meget skæv.
Og den er ikke vandopløselig og der går ild i det med det samme hvis jeg holder en flamme på.


Hvis den smager normalt, fedter normalt, brænder normalt, ikke er vandopløselig som normalt, hvorfor tror du så at det ikke er normal hash?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2017 15:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jun 2008 13:39
Indlæg: 169
1) Købte af nogle tilfældige
2) De plader jeg har købt, har haft et klistermærke på. 15 stod der. Og tænker at det måske kan angive styrken på røgen, da det intet havde med prisen at gøre.
3) Hashen sparker voldsomt meget røv, alle jeg har røget med er meget mistænksomme.

Og igen, virkningen lader ikke til at aftage ligesom med den "normale" tjald.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2017 17:09 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
1. så fordi du ikke kender pusherne så er det RC's og ikke bare god kvali til god pris?
2. kan ikke se, hvad det har med noget at gøre.
3. har i overvejet at hashen måske er bedre og fra et andet strain end normalt? har du eventuelt prøvet at lave mildere joints eller ryge lidt mindre af gangen?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2017 19:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jun 2008 13:39
Indlæg: 169
Det kan da sagtens være at jeg bare er paranoid.
Derfor ville jeg lige høre hvad I siger herinde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2017 19:53 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Imo tror jeg ikke du skal være bange for at der er blandet RC's i dit hash

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2017 21:30 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 nov 2000 02:01
Indlæg: 1774
Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
God, ren hash kan sagtens afgive disse sorte partikler, der blot er en ufuldstændig forbrænding af olien/harpiksen ;-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2017 21:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
Oplever også tit hashen er billigere og langt mere potent .men tror ikke der er puttet Rc.s i


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2017 17:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Buttkraken skrev:
Generelt tror jeg slet ikke at det er særligt populært i Danmark at sælge RC's som normale stoffer. I hvert fald ikke af hvad jeg har oplevet. Har aldrig opleve et stof slå som noget andet end det var solgt som, når jeg har tjekket det med testkits (og det gør jeg altså, hver gang jeg køber af et nyt batch).

Nu er det overhånden en del tid siden jeg har gjort mig i "narko" og har ikke bevæget mig rundt i disse kredse et godt stykke tid. Men det er ikke mange år siden jeg har set Buphedrone blive solgt som coke, Mephedrone solgt som julemix, 6-apd og methylone som MDMA, N-ethyl-ketamin (og div analoger) solgt som keta, GBL solgt som GHB, 2c-c/2c-i solgt som 2C-B, og alverdens mærkelige ting solgt på trækpapir som LSD. Jeg har sågar set folk opløse JWH/AM (diverse) og sprøjte det på deres pot/skunk. Jeg har ligeledes oplevet at folk solgte færdige rullet syntetiske joints (JWH mm. mixet med tobak) under dække af det var "super joints 10:1".

Jeg ved ikke om det er populært at gøre, men det har I ihvertfald været udbredt på et tidspunkt (jeg bor i samme område som dig).

Når det er sagt så tror jeg nu egentligt heller ikke at det er syntetisk aktivt materiale i tråd starters hash. Men én ting er sikkert - kan noget fortyndes/ændres/pilles ved - og er der penge I det, jamen så vil det blive udført i et eller andet omfang.

Hvordan er netop jeg sikker på at det har været de nævnte RC's som solgte under dække af noget andet? jeg har kendt de folk de gjorde det... Desuden har jeg ved enkle partier delt med en trejde part som efterfølgende har fået materialet testet (ikke med et testkit)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2017 18:12 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvordan har han så testet det?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team