Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 14:33


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 jul 2017 20:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 jul 2017 20:39
Indlæg: 4
Hej

Her sidste dag besluttede jeg mig for at prøve hash. Jeg røg en joint hostede meget men jeg inhalerede korrekt. Jeg blev ikke skæv overhovedet, dagen efter prøvede jeg igen stadig intet resultat. Også prøvede jeg med guldkakao, varmede godt nok smøret og hashen på en ske med en jet lighter under. Stadig ingen virkning.

Min tanke er jeg hostede alt for meget til det blev nede længe nok, da jeg ikkr ryger til dagligt.
Så min tanke er om jeg fortsætte med at prøve oralt? Og varme det i en gryde denne gang


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2017 21:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Hej.

Ved du hvor meget du/i har røget/indtaget? :)
Det er meget normalt ikke at mærke det store de første par gange, da man ikke rigtigt ved hvad man skal mærke :p


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2017 21:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 jul 2017 15:48
Indlæg: 2
sådan var jeg det også i starten for mig, måske skulle du prøve en anden røg eller ryge måde!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2017 12:59 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2017 13:26
Indlæg: 17
Geografisk sted: SydJylland
Ja som de andre osse siger så er det meget normalt nogen ikke bliver skæve de første par gange. Jeg husker hvertfald tydeligt da jeg startede med at ryge og sad med de "store drenge" da jointen gik på omgang og intet kunne mærke. De store drenge syntes det var vældig morsomt at jeg ikke intet kunne mærke mens jeg var mere irriteret over at jeg intet kunne mærke og trode jeg var immun overfor det. Det var jeg selvfølgelig ikke da jeg på et senere tidpunkt prøvede igen og blev noget så skæv :)

_________________
Jo mere man ved, jo mere ved man, man ikke ved.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2017 13:46 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Samme her. Kunne ikke mærke det første bonghoved jeg røg.
Jeg blev til gengæld helt basket anden gang jeg røg. :shock:

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2017 15:35 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 jul 2017 13:26
Indlæg: 17
Geografisk sted: SydJylland
Pestilence:
Holder meget af dit lille citat: “Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..” Så håber det er okay jeg lige kopier teksten til min profil osse :)

_________________
Jo mere man ved, jo mere ved man, man ikke ved.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2017 23:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 jul 2017 20:39
Indlæg: 4
Vores første joint var der 0,2g i og den anden 0,4g og det er hash til 50kr Per g
Tror i oralt ville være bedre? Da jeg ikke er vant til at ryge


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2017 00:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 feb 2016 06:44
Indlæg: 123
Det lyder som sokrates citat; Jeg ved at jeg intet ved
Men ja blev heller ikke skæv rigtig de første gange, men når man så bliver skæv får man fråder på


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2017 12:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 jul 2017 15:48
Indlæg: 2
Newbie123 skrev:
Vores første joint var der 0,2g i og den anden 0,4g og det er hash til 50kr Per g
Tror i oralt ville være bedre? Da jeg ikke er vant til at ryge


Det er måske lige i underkanten, jeg Ville nok prøve en bedre kvalitet og måske 1g til en smøg, eller mixe lidt skunk 0.5 skunk og 0.5 hash til en troldmand altid en sikker vinder.
ta 3-5 hvæs og lade jointe ligge og mærk efter 10 min så er det letter at styre.

Oralt kan være svært at doserer for der går lang tid før virkningen kommer og nå den så kommer kan det måske godt være for meget af det gode


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2017 13:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
freemangrow skrev:
Newbie123 skrev:
Vores første joint var der 0,2g i og den anden 0,4g og det er hash til 50kr Per g
Tror i oralt ville være bedre? Da jeg ikke er vant til at ryge


Det er måske lige i underkanten, jeg Ville nok prøve en bedre kvalitet og måske 1g til en smøg, eller mixe lidt skunk 0.5 skunk og 0.5 hash til en troldmand altid en sikker vinder.
ta 3-5 hvæs og lade jointe ligge og mærk efter 10 min så er det letter at styre.

Oralt kan være svært at doserer for der går lang tid før virkningen kommer og nå den så kommer kan det måske godt være for meget af det gode


Det er ikke et særlig hensigtsmæssigt råd du kommer med der! 1 gram cannabis i en joint er sgu da sådan noget der kan slå garvede rygere som mig i brædderne. Fremgangsmåden med 3-5 sug af gangen er god, men synes ikke nybegyndere skal putte mere end 0,3 gram i en joint. Medmindre man er mange om at ryge den selvfølgelig. Til en nybegynder vil jeg mene 0,2 er rigeligt til at opleve en rus. I hvert fald hvis der er tale om god skunk og god hash. Alt er relativt når det kommer til alt for billig hash, men jeg hælder mere til at trådstarter skal ryge et par gange mere. Jeg var nemlig heller ikke påvirket de første par gange. Det betød ikke at jeg ikke blev det senere!

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jul 2017 23:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 jul 2017 20:39
Indlæg: 4
Sidste aften røg vi 9 joints i steg alle var helt væk undtaget lig igen, kunne mærke MEGET LIDT
Vi var 3 om de 9 joints


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jul 2017 23:42 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Måske et dumt spørgsmål men hvis du er ny til at ryge hvor meget inhalere du? Selvom det kan være ubehageligt i starten, så prøv når du har taget et hvæs at åbne munden helt og suge rent luft ind et kort øjeblik (det sørger for at røgen kommer helt ned hvor den skal), hold røgen i dine lunger i 5 sekunders tid. Host hvis du skal. Det hjælper med lidt faxe kondi eller kaffe hvis det kradser for meget.

Min kammerat ryger aldrig noget og han havde svært ved at blive rigtig skæv på joint fordi det var for kras for ham, men på kvali vaporizer kan han sagtens blive møg baske.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jul 2017 23:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 jul 2017 20:39
Indlæg: 4
Jeg havde en erfaren ryger ved siden af og han sagde jeg inhalerede korrekt gør som du siger, men hostede kun ved den første joint


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jul 2017 14:13 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Hvis du er helt opsat på at blive rigtig skæv, så kan du jo overveje lidt hårdere metoder såsom bong eller chillum. I så fald vær klar på at klemme ballerne sammen, for ikke at "choke" nu når du ikke vant til røg.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jul 2017 02:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2017 09:42
Indlæg: 52
køb et merskums hoved og ryg lidt spand eller æble :joint:
Billede
Billede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team