Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 04:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: TERPENER
Indlæg: 07 dec 2017 18:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Denne tråd ønsker jeg kommer til at handle udelukkende om TERPENER, brugen af disse, oplevelser/erfaringer.

Billede

Dette er mine Gorila Glue Terpener, har indtil videre brugt nogle dråber ned i noget hash, jeg røg i en joint, kan jeg varmt anbefale, min røg smagte ikke af meget, men med terpener skal jeg da love for smagsprofilen på min joint var som en helt anden hash eller skunk jeg røg, smagte voldsomt af skunk, det kildede i næsen som med god grøn, og dette var bare normal hash, meeeeen vær varsom med dråberne, jeg bruget 3 dråber i jointen IMO super overkil, ½ dråbe havde nok gjort sagerne, så jeg smed 4 dråber ned i min skive rugbrød, i veed, så smagen og terpenerne kan nå at trække ud i mere materiale før det ryges.

Næste projekt bliver E væske med terpener, ( derfor jeg egentlig købte dem ) vil bruge VG og PG, sammen med noget CBD olie, tilsidst tilsættes terpener og voila så skulle man gerne have en top lækker e smøg, der giver 2% CBD i lungerne gennem dagen.

Hvad siger i, har i nogle erfaringer med Terpener ?

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: TERPENER
Indlæg: 07 dec 2017 18:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Og en helt ny kategori, hvad gjorde dit Strain's terpener ved din skævert, har læst terpener er med til at bestemme hvordan vi oplever vores skævert, Gorilla glue har gjort mig super kreativ og meget speedet, havde egentlig forventet en mere indica dommineret oplevelse, hvert strain's terpener skulle ændre din skævert i forhold til hvad deres terpene profil er, eks. du tager en super Sativa strain, grinder det, tilsætter terpener fra super indica domineret strain, og blander i, er resultatet så en høj skævert, men mentalt føles den beroligende som indica er ?? DER SKAL FORSKES, og det er nu !! :D jeg er begyndt, skal nok opdatere når jeg får flere terpener og mere erfaring !!

jeg opfordre alle til at invistere i nogle Terpener og begynder at lege med !!

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: TERPENER
Indlæg: 07 dec 2017 18:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
The one and only Gorilla Glue . This spectacularly potent and flavourful Indica which until recently was only available in the US doesn’t just make for incredible relaxation with a happy and uplifting effect.

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: TERPENER
Indlæg: 07 dec 2017 23:06 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hvad er det lige helt præcist?

og der er altså en fin lille rediger knap, så du ikke behøver at dobbelt poste :p

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: TERPENER
Indlæg: 08 dec 2017 00:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
https://herb.co/2015/10/25/what-are-can ... o-they-do/

SKulle gerne forklare nogenlunde hvad terpener er, tak for info, men, så må jeg redigere derudad

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: TERPENER
Indlæg: 08 dec 2017 08:02 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
https://www.youtube.com/watch?v=3zTxDAsY-Yk

https://www.youtube.com/watch?v=exJy9bTXxIA

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: TERPENER
Indlæg: 08 dec 2017 14:44 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Uha jeg ville gerne have den opsætning, så skulle jeg lave terpener dagen lang :D !!

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team