Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 04:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 dec 2017 15:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 dec 2017 15:11
Indlæg: 2
Jeg røg for første gang skunk lørdag nat. Det skulle jeg så aldrig have gjort, da jeg lå i 4 timer i træk, hvor jeg havde voldsom hjertebanken, og fik tics i hele kroppen. jeg følte legit jeg skulle dø. Nu er det så mandag, og jeg har stadig hjertebanken indimellem, og har ondt i brystet. Er det normalt, og hvor længe skal jeg regne med at det her står på, for det er rigtig ubehageligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2017 15:59 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
var du på andet end skunk ? hvor meget røg du ? hvad strain var det ? følte du angst ? er denne angst noget du stadig mærker idag som du følte lørdag ?

Du kan have fået en voldsom THC oplevelse, det kan fremprovokere Angst og paranoia, da dette er en mental, psykisk oplevelse så vil den kunne blive hængende noget tid, indtil du giver slip for den, din hjertebanken kan skyldes angst og uro, hvis det er dette du oplever, hvis det ikke er det så aner jeg ikke hvorfor dit hjerte banker unormalt, ondt i brystet kan du have fordi du har sovet forkert/dårligt, siger ikke at det er tilfældet men tag den med ro.

( angst og noia giver hjertebanken, pulsen stiger med adrenalin i kropppen ) så hvad tænker du på, eller hvad føler du når du får hjertebanken og ondt i brystet ?

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2017 19:45 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det lyder til at du er blevet alt for skæv og har fået dig et angstanfald, som er blevet siddende lidt i dig. Lad være med at tænke for meget på det, så skal det nok gå væk igen.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 dec 2017 23:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 dec 2017 15:11
Indlæg: 2
Jordforbindelse skrev:
var du på andet end skunk ? hvor meget røg du ? hvad strain var det ? følte du angst ? er denne angst noget du stadig mærker idag som du følte lørdag ?

Du kan have fået en voldsom THC oplevelse, det kan fremprovokere Angst og paranoia, da dette er en mental, psykisk oplevelse så vil den kunne blive hængende noget tid, indtil du giver slip for den, din hjertebanken kan skyldes angst og uro, hvis det er dette du oplever, hvis det ikke er det så aner jeg ikke hvorfor dit hjerte banker unormalt, ondt i brystet kan du have fordi du har sovet forkert/dårligt, siger ikke at det er tilfældet men tag den med ro.

( angst og noia giver hjertebanken, pulsen stiger med adrenalin i kropppen ) så hvad tænker du på, eller hvad føler du når du får hjertebanken og ondt i brystet ?


Tak for dit svar
Nej, jeg var ikke på andet end skunk og jeg røg ca. 10 sug af det. Har ingen anelse om hvilket strain det var.
Ja, jeg havde angst, gik fuldstændig i panik.
Føler slet ikke angsten på samme måde i dag, men tror nærmere jeg er i chok over den oplevelse, da jeg ligesom lå og så døden i øjnene, så slemt følte jeg det.
Men det ikke fordi jeg går og tænker over det hele tiden, for så sent som i dag, lå jeg helt rolig og så netflix, og pludselig fik jeg bare hjertebanken. Det er det der bekymrer mig, at jeg ikle nødvendigvis tænker på det der skete, når jeg får hjertebanken.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2017 00:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
sådan en oplevelse du fik der kan sagtens side lidt i kroppen lidt tid, det vil gå væk meget snart igen :) du skal ikke være bange for hjertebanken, det skyldes et stof i hjernen adrenalin, som kommer i forbindelse med angst, og det giver uro i systemet, hjertebanken, sved, nervøsitet og spændinger, du kan også opleve lidt hovedpine fordi man bliver lidt anspændt af det, tag den med ro, slap af og nyd livet :)

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 dec 2017 20:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Du skriver 10 sug, hvis der er god skunk vil jeg mene at 2 indhaleringer er vil være tilstrækkeligt, når det er første gang. Over dosering med cannabis er meget ubehageligt, din beskrivelse peger også på at der er det som er sket
Hvis du nogenside får mod til at prøve igen så start med et enkelt sug, vent 5 minutter nap et til, indtil du kan mærke en god virkning


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2017 01:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Ryhudaso skrev:
Du skriver 10 sug, hvis der er god skunk vil jeg mene at 2 indhaleringer er vil være tilstrækkeligt, når det er første gang. Over dosering med cannabis er meget ubehageligt, din beskrivelse peger også på at der er det som er sket
Hvis du nogenside får mod til at prøve igen så start med et enkelt sug, vent 5 minutter nap et til, indtil du kan mærke en god virkning



+1

prøv skaf noget øko pot, dyrket udendørs, gerne et strain med voldsomme mængder CBD, så vil du kunne nyde en skævert som aldrig før, følg ovenstående som Ryhudaso skriver, så kan du næsten ikke komme galt afsted :)

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2017 22:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Kan huske første gang jeg røg tjald. Startede lige på og hårdt med et bonghoved. Det resulterede så i at jeg lå hele natten med den sygeste hjertebanken, selvfølgelig efter at jeg var færdig med at bøvse tonsvis af røg op og blev cyklet hjem af min ven på min egen cykels styr fordi jeg var ALT for skæv til selv at cykle.

Kan også huske at der gik noget tid derefter inden jeg fik mod på at prøve at ryge tjald igen.

@Laura12
Hvis du kun er 12 år gammel vil jeg råde dig til at vente en god sjat år inden du begynder at eksperimentere med stoffer igen. Der er MASSER af tid til den slags ting senere i livet, den periode hedder enten gymnasiet eller teknisk skole!

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team