Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 16:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 jan 2018 21:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 dec 2017 17:55
Indlæg: 4
Hej psychedelia,
her på det seneste har jeg lejet lidt med iden om at begynde at gro skunk da det ville være en del billigere end at skulle købe.
er dog lidt itvivel om chancerne for at blive taget.
har tænkt mig at gro i et grow tent med carbon filter så tænker ikke lugt er et stort problem men da jeg ikke har groet før ved jeg ikke hvor meget det lugter selv om man har carbon filter.
bor i et lejligheds kompleks hvor der i forvejen sker en del "shady" ting bla. en del salg af hash, så ved at kommunen arbejder sammen med politi.
jeres mening og erfaring ville være værdsat

ellers godaften til jer alle :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2018 22:14 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2485
Geografisk sted: Inside the animal
Hvordan forventer du nogen skulle kunne svare på det?

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2018 11:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Politiet skal have en grund til at give dig et besøg og have en kendelse for at kunne gøre det, så hvis du ikke giver dem en grund til at besøge dig, komme de ikke bare rendende. Fx. lad være med at tage en pose pot med i byen.
Køb frø og udstyr kontant.
Et lukket telt med carbon filter er stort set lugtfri, især hvis du har mulighed for at få afkast til det fri. Ellers sørg for god udluftning i lejligheden.
Brug LED lys, deres strømforbrug er så lavt at det ikke giver mistanke.
Hold det lidt hemmeligt - lad være med at sælge!!!
Hold det småt, en eller to plantet giver sikker nok kun en advarsel første gang, hvis det skulle gå galt.
Og så er det er dejlig hobby, man bliver helt grebet i pasning og pleje at sine små planter. Så hold lidt igen, man kommer nemt til at få opbygget at laget på mange hundrede gram når først man er igang, medmindre man er virkelig storryger.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2018 22:19 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Den ligger på ca 4 procent


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2018 23:08 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Fso skrev:
Den ligger på ca 4 procent

Øhhh hvadddD??? :roll: :roll: :roll:
Alle ved sgu da den er på 2,7%!!!

En lille finurlighed til trådstarter. Når man snakker om noget som er ønskværdigt snakker man om chancer, når man snakker om noget som særdeles ikke er ønskværdigt som at blive busted med sit grow, ja så taler man om risiko.

Hvis det ikke allerede stod klart så kan vi altså ikke fortælle dig risikoen ved at gro selv, det er ganske enkelt umuligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2018 01:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 jun 2008 15:07
Indlæg: 424
Hmm, jeg troede da at det var 00004,2000%? Intet er umuligt at kalkulere, hvis man har et dataset der er stort nok.. Hvis vi ved hvor mange der er blevet busted, og man har et skøn om hvor mange der dyrker, kan man jo bare 'do the math'. Hvis du også ved noget om hvordan folk er busted, evt. via offentlige sager, så kan man faktisk give et ret præcis skøn. Nogen der er klar på at samle data ind og regne lidt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2018 14:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Frugthat - Fso - BasicReality - Herminator, For H... da. En Nybegynder udi hampedyrkning, lufter en bekymring. Hvad er i da for nogle minimalmennesker med de svar og latterliggørelse?

Og til trådstarter, notajunkie112, Ja der er en risiko, men det drejer sig om at reducerer den og begrænse skaden hvis det så alligevel går galt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2018 15:50 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Nu findes der ikke dumme spørgsmål kun dumme svar så skal vi ikke lade den gå ind under dette


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2018 16:15 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
Jo - det vil være et fint sted


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2018 16:17 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Indrømmet, jeg ikke er den skarpeste til pædagogik, men minimalmenneske ligefrem den er sgu ny for mig. Givet jeg puffede da lidt til trådstarter men jeg svarede da også på hans spørgsmål i det omfang som det kan lade sig gøre.

Så kan du måske hjælpe mig Ryhudaso og forklare hvad minimalmenneske betyder?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2018 19:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Jeg ville sige chancen for at blive taget ligger på 4,20% ;-)

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2018 20:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 dec 2016 18:28
Indlæg: 245
@BasicReality:
Læs lige dit svar igen, på kun 4 linjer formår du at latterliggøre spørgeren, komme med et "du er da helt til grin svar" svar, og derefter fremhæve dig selv som meget bedre til sprog end spørgeren. Det er den slags minimalmennesker elsker og det man kan kende dem på.

@jordforbindelsen: hvis der er 4,2% hvor meget kan homøopatisk vand så reducerer chancen for at blive taget ( hov - der blev jeg vist også lidt minimal )


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2018 20:36 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Ryhudaso skrev:
@BasicReality:
Læs lige dit svar igen, på kun 4 linjer formår du at latterliggøre spørgeren, komme med et "du er da helt til grin svar" svar, og derefter fremhæve dig selv som meget bedre til sprog end spørgeren. Det er den slags minimalmennesker elsker og det man kan kende dem på.


Okay, det har jeg forstået at du syntes jeg latterliggjorde spørgsmålet og forsøgte at fremhæve mig selv.
Men hvad er det minimalmennesker reelt betyder?

Er det minimal + menneske?
Ordbogen siger

Minimum
Mindst mulig værdi som noget kan have eller nå.

Det syntes jeg sgu er lidt hårdt set ud fra en enkelt post og du ikke kender mig. Overvej hvordan du selv fremstår når du kalder andre folk "minimalmennesker" på et utroligt spinkelt grundlag, du kender mig ikke - ikke engang tæt på.

Men okay, you do you buddy.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2018 20:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Ryhudaso skrev:
@BasicReality:
Læs lige dit svar igen, på kun 4 linjer formår du at latterliggøre spørgeren, komme med et "du er da helt til grin svar" svar, og derefter fremhæve dig selv som meget bedre til sprog end spørgeren. Det er den slags minimalmennesker elsker og det man kan kende dem på.

@jordforbindelsen: hvis der er 4,2% hvor meget kan homøopatisk vand så reducerer chancen for at blive taget ( hov - der blev jeg vist også lidt minimal )



Prøv lige og husk på at alt det som du skriver, er med til at danne det indtryk vi får af dig som person, siden hvornår er du blevet forfremmet til Politibetjent og skal som en domstole afgøre folks skæbner om hvorvidt det de skriver er sagligt og på sin plads ? Tag den lige med ro makker...

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2018 23:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 dec 2017 17:55
Indlæg: 4
mange tak for alle svarende, kan godt se jeg skulle have formuleret mig noget bedre men i er sgu kommet med nogle meget hjælpsomme svar alligevel.
specielt tak til @Ryhudaso, @Jordforbindelse, @Herminator, @Fso, for både sjove og informende svar :D

fortsat god aften til alle :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2018 00:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 dec 2017 17:55
Indlæg: 4
Ryhudaso skrev:
Politiet skal have en grund til at give dig et besøg og have en kendelse for at kunne gøre det, så hvis du ikke giver dem en grund til at besøge dig, komme de ikke bare rendende. Fx. lad være med at tage en pose pot med i byen.
Køb frø og udstyr kontant.
Et lukket telt med carbon filter er stort set lugtfri, især hvis du har mulighed for at få afkast til det fri. Ellers sørg for god udluftning i lejligheden.
Brug LED lys, deres strømforbrug er så lavt at det ikke giver mistanke.
Hold det lidt hemmeligt - lad være med at sælge!!!
Hold det småt, en eller to plantet giver sikker nok kun en advarsel første gang, hvis det skulle gå galt.
Og så er det er dejlig hobby, man bliver helt grebet i pasning og pleje at sine små planter. Så hold lidt igen, man kommer nemt til at få opbygget at laget på mange hundrede gram når først man er igang, medmindre man er virkelig storryger.


mange tak for svaret, super informerende.
men det ville være en dum ide at købe udstyr på amazon det er nemlig en del billigere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2018 11:53 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Tja hvis det vil gøre dit sind mere roligt så bestil hjem via en kammerat som har sit på det rene :) Ellers er det groshop og betal med kontanter hvis du ikke vil efterlade noget spor.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2018 15:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Som det er blevet nævnt nogle gange, kul filter af god kvalitet, så undgår du at hele området dufter af skunk :) også lad vær at pral med dit grow room ude i byen når du er fuld, ingen skal vide det, og ingen skal se det, selvom begejstringen kan være stor, så jo flere af dine venner og deres venner der ved du dyrker jo farligere bliver det :) ( kan godt se det også er blevet nævnt, men nu er det nævnt flere gange ) :D

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team