Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 29 jun 2018 17:50 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Ville det være muligt at rense sit hash? Hvis man trækker nol på det på traditionel vis vil ting som parafin og terpenoler, som er fedt opløselige, vel komme med over?

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2018 18:16 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
@Bubber
Måske hvis man laver QWISO og nedfryser IPAen tilstrækkeligt, at paraffinen måske stivner og udfælder sig. Evt. gennem nedfrysning og filtrering før ipoen afdampes, så ipaen både nedfryses før og efter den har været i kontakt med hashen.

Eller måske varmvandsrensning af fintrevet hash op i en stempelkande, omrøring og lad det bundfalde og så stemplet i bund og så håbe på at håbe på at blandingstofferne er opløselige i vandet man hælder ud, eller har lavere massefylde og ligger sig oven på vandet, så det kommer med ud.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2018 18:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jul 2007 22:17
Indlæg: 23
.


Senest rettet af multi19 21 jan 2020 17:29, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2018 18:25 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
multi19 skrev:
Synes det er trist se folk være glade og tilfredse med at ryge dårlig skunk/hash med den mentalitet for vi aldrig en bedre cannabis kultur her i landet.

Der er ikke en eneste person i tråden, der har sagt at de er tilfredse med at ryge dårligt weed. Hvor har du dog det fra? Måske folk bare ikke køber skod weed, bare fordi du selv gør det? :lol:

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2018 18:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Bismann skrev:
Kan heller ikke genkende, at hashen skulle være dårligere for tiden, men æg er godt nok ikke hvad de var for 10-15 år siden, puh føler mig pluselig gammel.

Mht. tilsætning af terpenoider så er det jo nok noget, der sker oftere end tidligere, men det forfindes jo også naturligt i cannabis, så står man med en ellers god klump, der lugter af hash/cannabis, så er det jo nok fordi det er hash.

@Roulade
Det er ikke bare fordi du har savnet hashen og romantiseret den bedre end den var? Jeg kan i hvert fald godt genkende det, når jeg holder længere pauser.

Jeg har overvejet, om det bare er indbildning, men jeg mener bestemt, at der sket noget med hashen og ikke noget positivt, når selv den faste medicinmand, som du også kender, har kedelig røg.

Har efterhånden prøvet et par forskellige kontakter i både Aarhus og Horsens. Hashen er den samme skuffende omgang, men skunken er vidunderlig for tiden :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2018 19:11 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Den jeg ryger for tiden synes jeg nu meget godt om, og jeg føler ikke den er mistænkelig i hverken konsistens, lugt eller virkning. Det er en fin, mellow, løspresset pollum, lidt let og opløftende i virkningen som tidligt tidligt høstede planter, men en meget god heady hyggeskævert, ikke en indica sofaryger, men det lover resten af hashen karakteristika heller ikke.
Hvis du er mere til slasker-virkningen, så prøv at håndgejle den til den bliver mørkebrun. Det trækker den lidt i den retning smag og virkningsmæssigt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2018 19:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jul 2007 22:17
Indlæg: 23
.


Senest rettet af multi19 21 jan 2020 17:29, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2018 20:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Hindbærroulade skrev:
Bismann skrev:
Kan heller ikke genkende, at hashen skulle være dårligere for tiden, men æg er godt nok ikke hvad de var for 10-15 år siden, puh føler mig pluselig gammel.

Mht. tilsætning af terpenoider så er det jo nok noget, der sker oftere end tidligere, men det forfindes jo også naturligt i cannabis, så står man med en ellers god klump, der lugter af hash/cannabis, så er det jo nok fordi det er hash.

@Roulade
Det er ikke bare fordi du har savnet hashen og romantiseret den bedre end den var? Jeg kan i hvert fald godt genkende det, når jeg holder længere pauser.

Jeg har overvejet, om det bare er indbildning, men jeg mener bestemt, at der sket noget med hashen og ikke noget positivt, når selv den faste medicinmand, som du også kender, har kedelig røg.

Har efterhånden prøvet et par forskellige kontakter i både Aarhus og Horsens. Hashen er den samme skuffende omgang, men skunken er vidunderlig for tiden :)


Der er ikke andet for end at finde en ordentlig pusher :- ) Der er masser af fint hash.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2018 04:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Jeg kom forøvrigt til at tænke på, at jeg har taget 10-15kg på siden sidste år. Har kropsvægt nogen indflydelse på ens tolerance?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2018 16:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Tror heller ikke det har nogen betydning. Du kan måske drikke mere alkohol end før? men hass, nah.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2018 22:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Pas. Jeg drikker sjældent alkohol :)

Jeg har fået fat på en ny hash. Igen en lys og blød hash, der nærmest falder fra hinanden, men den virker, smager og ryger præcis som en god hash skal, og jeg har "håndgejlet" den, og det gør den en anelse mere fast og olieret og måske mere stenet. Det kan meget vel være, at det simpelthen bare er en anderledes type hash, end hvad jeg før har eftertragtet og været vant til. Jeg savner dog en stærk hash, der kan slå mig ud nærmest som et opiat ville :D :D Det her holder mig oppe foran computeren hele natten.

Billede

God weekend, psy :joint: :joint: :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jul 2018 01:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jul 2007 22:17
Indlæg: 23
.


Senest rettet af multi19 21 jan 2020 17:30, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2018 17:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 sep 2017 17:36
Indlæg: 116
de trækker ofte nol på skunken på staden og lader buds tørre igen og sælger dem så som små meget kompakte nuggets.

der er også forskel på om en plade er presset af ryst fra en indica eller sativa dominant sort :) .. Synes markedet er meget blandet men plejer at få god røg.. Andre end mig der synes at stort set samtlige stoffer er blevet markant billigere uden at kvaliteten er forringet?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2018 19:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 okt 2018 19:10
Indlæg: 6
Synes både den hash og skunk jeg får fat i er pretty good. Effekt osv ligner i hvertfald meget det som jeg fik i Amsterdam for et par måneder siden.

Billede

Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2018 21:18 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
slidtelis skrev:
de trækker ofte nol på skunken på staden og lader buds tørre igen og sælger dem så som små meget kompakte nuggets.

der er også forskel på om en plade er presset af ryst fra en indica eller sativa dominant sort :) .. Synes markedet er meget blandet men plejer at få god røg.. Andre end mig der synes at stort set samtlige stoffer er blevet markant billigere uden at kvaliteten er forringet?



De tager ofte ryst på skunken og sælger den efterfølgende. Har aldrig hørt om at de trækker nol på det, og efterfølgende sælger det..

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2018 10:42 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 sep 2017 17:36
Indlæg: 116
Koalabjørnen skrev:
slidtelis skrev:
de trækker ofte nol på skunken på staden og lader buds tørre igen og sælger dem så som små meget kompakte nuggets.

der er også forskel på om en plade er presset af ryst fra en indica eller sativa dominant sort :) .. Synes markedet er meget blandet men plejer at få god røg.. Andre end mig der synes at stort set samtlige stoffer er blevet markant billigere uden at kvaliteten er forringet?



De tager ofte ryst på skunken og sælger den efterfølgende. Har aldrig hørt om at de trækker nol på det, og efterfølgende sælger det..



Har selv stået i bod derinde og kender nogle derinde tilbage fra nordlys .. Det var et klasisk trick, specielt efter optrapningen derinde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 okt 2018 12:10 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
slidtelis skrev:
Har selv stået i bod derinde og kender nogle derinde tilbage fra nordlys .. Det var et klasisk trick, specielt efter optrapningen derinde.


Det har jeg personligt aldrig oplevet ved køb derinde. Det ville dog ikke undre mig, og noget af der ligger rundt i boderne virker godt nok også fuldstændigt dødt. Jeg har for noget tid siden trukket på hele topskud, og må indrømme at de faktisk godt kunne sælges igen bagefter hvor sindsygt det end lyder. Ikke at jeg nogensinde ville gøre det, heller ej give folk noget mod betaling i første omgang, men udseende med dem selve skudende fejlede ikke noget, så vil tro det er plausibelt.

On-topic: Jeg har rystet og lavet en del hash på den traditionelle marrokanske metode på det seneste. Nogle af de "ringere" produkter jeg er endt med (145-185micron) er løse klodser som hverken brænder eller bobler. Det bliver bare sort og afbrændt ved tilføjelse af ild. Det hash, virker omtrent fem gange så godt som almindelige købe-hash i danmark. Det undrer mig hvordan alt købe hash brænder og bubbler ekstremt og kan stinke af skunk, men ikke er specielt godt eller potent på samme tid??? Som om alt ser og virker bedre end det i virkeligheden er..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2018 12:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
@Randomname
Hvad skal man kigge efter i sin hash, med en 60X lup?

Jeg er også stødt på meget dårlig hash de sidste par måneder. Virkningen har været helt fin, det har bare været ufatteligt sovset. Den klump jeg sidder med nu er så sovset, at jeg er nødt til at holde på den med en pincet når jeg noller, da varmen fra fingrene er nok til at smelte den, og det sætter sig fast på fingrene som chokolade (og er næsten umuligt at få af igen).

For nogle år siden var jeg altid tilfreds med min hash, og syntes der var nogle virkelig fede varianter - fx Øko Ketama hash, som jeg altid var på jagt efter. Nu synes jeg det meste minder om hinanden, og ofte alt for sovset, uden at det kan retfærdiggøres af kvaliteten

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2018 12:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
(Har dog haft et par års pause, og er lige begyndt igen for et par mdr siden, og køber fra samme 2 kilder, så det er muligvis bare mig der er uheldig)

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2020 06:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jul 2007 22:17
Indlæg: 23
.


Senest rettet af multi19 21 jan 2020 05:24, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team