Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: Dårlig hash
Indlæg: 06 jun 2018 17:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Jeg vendte tilbage til Danmark efter ti måneder i Thailand sidste måned.
Da strafferammen for cannabis er så ekstrem i Thailand, valgte jeg naturligvis at vente med at ryge, til jeg var kommet hjem.
Desværre synes kvaliteten af hashen pludselig at være total elendig, og jeg har indenfor den seneste måned forsøgt 4 forskellige kontakter, og alle har umiddelbart den samme lorterøg.

Ved første øjekast forestiller det egentlig en god ryger. Den er lys, blød og dufter kraftigt - dog er denne duft lidt off. Minder om cannabis, men på samme tid lugter det halvsyntetisk. Tænker det kunne være henna. Hashen er meget porøs og noldes nemt. Den bliver ikke til sand som en standard, men opfører sig lidt ala en god pollen som"blomst", men er mistænkeligt porøs. Røgen er egentlig okay smooth, men smager ikke af meget, og er ret tynd. Der er en vis skævert, men jeg skal ryge op mod en joint for at blive nogenlunde tilpas skæv, hvilket grænser til det ubehagelige, da jeg ikke ryger smøger til dagligt.

Billede

Er denne form for hash blevet almindelig inden for det seneste års tid, og er der nogen, der er stødt på omtalte hash? Jeg mindes ikke, at jeg er stødt på så dårlig og kedelig hash fra samtlige kontakter, i de år jeg har røget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2018 18:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Pas, find en fast dealer du kan stole på. Eller køb halve eller hele plader af gangen, hvor du selvfølgelig prøver noget af den først. Det er absolut det bedste bud, jeg kan give dig.
Jeg synes min hash har været jævnt god de sidste mange år..

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2018 19:31 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Har ladet mig fortælle at der bruges terpener som hashdeo for at få det til at lugte kraftigere (på dansk produceret hash) om det er tilfældet her eller om det er den klamme henna som spøger...?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2018 19:58 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Kan kende alt du beskriver bortset fra kvaliteten, synes det hash jeg plejer at få er super godt. Synes faktisk at de sidste par år har været de bedste i forhold til både pris og kvalitet.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jun 2018 01:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jul 2007 22:17
Indlæg: 23
.


Senest rettet af multi19 21 jan 2020 05:25, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2018 11:54 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Fso skrev:
Har ladet mig fortælle at der bruges terpener som hashdeo for at få det til at lugte kraftigere (på dansk produceret hash) om det er tilfældet her eller om det er den klamme henna som spøger...?
Har været lidt vild med terps på det seneste, og gået ret amok med indkøb. Efter selv at have leget med isolater, mixe, cannabis profiler ovs. må jeg konstatere at der 100% dryppes terps på kommercielt hash. Jeg har intet i mod det, det er det første cut middel som rent faktisk bidrager positivt til din rus. :hjerte:

Enig med svingende hash. Der er god kval i øjeblikket, men oplever også stor udsvigninger i selv samme kilo portioner. Nogle plader er SINDSYGT gode, andre er sådan ok. Syntes udsvigningerne er højst på de dyreste plader, jo ringere kvaliteten er, jo mere stabilt er det.
:hm:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2018 12:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 okt 2009 13:36
Indlæg: 65
Du skal tænke på at der i marokko ca. er 100,000 familier der beskæftiger sig med hash produktion.. eneste måde man egentlig kan tjekke sin hash er at. ryge det. har jeg fundet ud af efter 11 års dejligt misbrug som jeg stadig har.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2018 17:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Er du dum et råd.... :hm:

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jun 2018 22:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Det kunne også meget vel være et terpen, der bliver brugt til at cutte med. Noget af lugten minder bestemt om terpentin/gran, hvilket er fucking ulækkert.
"As an organic solvent, its vapour can irritate the skin and eyes, damage the lungs and respiratory system, as well as the central nervous system when inhaled, and cause damage to the renal system when ingested, among other things" - Wikipedia

Jeg prøvede en hash fra Horsens, der var formet og indpakket som æg, men selv den var af dårlig kvalitet, og jeg er siden da mest begyndt at ryge skunk.

Det er dobbelt så dyrt som hash, men rusen er altid god, og man ved man ikke bliver forgiftet med alverdens møg.
En skønne dag må jeg simpelthen få startet eget grow.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jun 2018 23:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jul 2007 22:17
Indlæg: 23
.


Senest rettet af multi19 21 jan 2020 05:24, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2018 09:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Altså hvis man ikke bliver skæv af skunk fra staden, så køber man enten pot (og der kan man altså også godt blive skæv, hvis man ikke har mega tolerance) eller også ryger man for meget. Jeg kan fanme godt blive skæv af skunk fra staden. Jeg synes ikke engang det er mega dyrt selvom panserne kommer forbi flere gange dagligt for tiden. Det har da været billigere, men jeg får da stadig nok til en hel aften/eftermiddag med rygning for 100 kroner. Mere synes jeg ikke man kan forlange med det pres pusherne er under for tiden.

p.s. omkring hash der ved jeg det ikke. Jeg ryger kun hash hvis der ikke er andet :)

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2018 10:56 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Hindbærroulade skrev:
Det er dobbelt så dyrt som hash, men rusen er altid god, og man ved man ikke bliver forgiftet med alverdens møg.
En skønne dag må jeg simpelthen få startet eget grow.

Påstår du at folk ikke "cutter" deres skunk nogensinde?
Kan huske en artikel for mange år siden, om at folk i england var begyndt at dække deres skunk i bittesmå glaskrystaller, for at det så bedre ud. Der var også en tråd herinde for et års tiden siden, hvor en bruger sagde at han havde været vidne til folk der opløste diverse syntetiske cannabinoider (jwh/am/etc) og sprøjtet dem udover deres pot/skunk. Så bare fordi man køber grønt er man altså langt fra sikret for alt muligt møg i sin joint. Det er en mærkeligt og meget udbredt misforståelse at bare fordi man køber grønt fremfor brunt, så er der ikke pillet ved weeden.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2018 14:07 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Køb Northern Lights skunk på Christiania. Det er altid godt, og meget stærkt. Og så er det ikke engang særlig dyrt. Det plejer at koste 60-70 kr. pr. gram, men det bliver væsentlig billigere hvis man køber en lidt større mængde af det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jun 2018 18:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Nej, det påstår jeg ikke, men jeg er villig til at påstå, at det er langt mindre udbredt, og lettere gennemskueligt end fusket hash. Jeg er aldrig stødt på det, og du har heller ikke, ligesom jeg heller ikke er stødt på hash med opium og heroin, som også før er nævnt herinde af "smarte brugere".

Jeg vil da undersøge skunken nærmere næste gang, men er temmelig sikker på, at min eneste bekymring bør være pesticider.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2018 02:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jul 2007 22:17
Indlæg: 23
.


Senest rettet af multi19 21 jan 2020 05:30, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2018 11:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Hindbærroulade skrev:
Det kunne også meget vel være et terpen, der bliver brugt til at cutte med. Noget af lugten minder bestemt om terpentin/gran, hvilket er fucking ulækkert.
"As an organic solvent, its vapour can irritate the skin and eyes, damage the lungs and respiratory system, as well as the central nervous system when inhaled, and cause damage to the renal system when ingested, among other things" - Wikipedia

Jeg prøvede en hash fra Horsens, der var formet og indpakket som æg, men selv den var af dårlig kvalitet, og jeg er siden da mest begyndt at ryge skunk.

Det er dobbelt så dyrt som hash, men rusen er altid god, og man ved man ikke bliver forgiftet med alverdens møg.
En skønne dag må jeg simpelthen få startet eget grow.


Der bruges med sikkerhed terpen, motor olie, seed olie, sand, snavs, henna og en masse andet klamt. Ser ud til den store trend i øjeblikket er løst ryst blandet med parrafin voks. Det giver en dejlig porøst hash som smuldrer og er lys, hvis man så tilsætter lidt terps så har du en fantastisk skunkryger. :eyes:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2018 13:48 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
WubbaDubDub skrev:
Er du dum et råd.... :hm:


I sidste ende kan du jo kun vide hvordan din hash er ved at ryge den. Smager det skod efter to-tre hiv, så smider man det jo bare ud.
Man kan også lave bobbeltest, men dem der gør det, står oftest allerede med en forholdsvis god klump.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2018 13:50 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
multi19 skrev:
Hector Salamanca skrev:
Altså hvis man ikke bliver skæv af skunk fra staden, så køber man enten pot (og der kan man altså også godt blive skæv, hvis man ikke har mega tolerance) eller også ryger man for meget. Jeg kan fanme godt blive skæv af skunk fra staden. Jeg synes ikke engang det er mega dyrt selvom panserne kommer forbi flere gange dagligt for tiden. Det har da været billigere, men jeg får da stadig nok til en hel aften/eftermiddag med rygning for 100 kroner. Mere synes jeg ikke man kan forlange med det pres pusherne er under for tiden.

p.s. omkring hash der ved jeg det ikke. Jeg ryger kun hash hvis der ikke er andet :)


Det handler også om det sundhedsmæssige, og den skunk der er på gaden i Danmark er langt fra et kvalitetsprodukt. Jeg ville ønske det var, ville gerne ryge noget ordenligt grøn medicin. Vi lever desværre i et uland når det kommer til cannabis.

Der er jeg godt nok uenig. Var så skuffet over kvaliteten i amsterdam.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2018 15:27 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
DIY skrev:
Der bruges med sikkerhed terpen, motor olie, seed olie, sand, snavs, henna og en masse andet klamt. Ser ud til den store trend i øjeblikket er løst ryst blandet med parrafin voks. Det giver en dejlig porøst hash som smuldrer og er lys, hvis man så tilsætter lidt terps så har du en fantastisk skunkryger. :eyes:

Hvis man ikke - tydeligt - kan se / lugte / føle at nogle af disse stoffer skulle være tilsat en hash, er man jo tangerende til sanse-hæmmet. Eller også er de tilsat i så ringe grad, at det ikke udgør nogen relevant del af hashen. Invester evt. i en 60x juvelerlup, de koster 20-50 kr og er perfekte til, at få en endnu mere præcis idé om kvaliteten af en given hash eller skunk.

On topic, nu hvor du specifikt nævnte Horsens, hindbærroulade, vil jeg tilføje at er man bare nogenlunde forbundet, er der rigelig med adgang til både god hash og skunk i midt- og østjylland. Specielt hash er møg-billigt for tiden, hvor grønt stadig ligger på de 50,-. Dog kender jeg ikke til nogle 'æg', kun de sædvanelige mursten/fliseformede pakker fra sydpå.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2018 17:10 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Kan heller ikke genkende, at hashen skulle være dårligere for tiden, men æg er godt nok ikke hvad de var for 10-15 år siden, puh føler mig pluselig gammel.

Mht. tilsætning af terpenoider så er det jo nok noget, der sker oftere end tidligere, men det forfindes jo også naturligt i cannabis, så står man med en ellers god klump, der lugter af hash/cannabis, så er det jo nok fordi det er hash.

@Roulade
Det er ikke bare fordi du har savnet hashen og romantiseret den bedre end den var? Jeg kan i hvert fald godt genkende det, når jeg holder længere pauser.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team