Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 10:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 jun 2018 13:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2018 10:17
Indlæg: 36
Er den "lykkelige ejer" af nogle Green Crack CBD frø..kæmpe udbytte hvis man bor på de rigtige breddegrader..Men DK..?
De blomstrer vel først omkring 21/9..og så 8-9 uger frem...Hmm omkring 1.Dec.. Gir det mening ?....og hvis ja..er det så for sent at gå igang med spiring ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jun 2018 14:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2018 10:17
Indlæg: 36
Anyways..linker en youtube vid. omkring 1 dec. "Smat-plante"..Eller ej..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2018 21:13 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Beklager det sene svar.
Tror det er dømt til at mislykkedes, medmindre den her mirakelsommer trækker ind over efterår og vinter, men der er jo selvfølgelig muligheden, at tage dem ind og blomstre færdige under en lampe indendørs. Noget af det bedste jeg har dyrket, var nogle indendørs-sorter jeg lod stå udendørs hele sæsonen indtil kort før jeg høstede de andre, og så ind under en 400W HPS og blomstre færdig, de var kun lige begyndt i preflower, da de kom indendørs, og de fik nogle dejlige tætte indendørsskud, der stadig beholdte nogle udendørskarakteristika i virkningen, hvilket jeg holder meget af. Derudover var det også en dejlig ting for en slags jyde at hele veggeperioden til over 1½ meter planter var fundet sted under gratis sol.
Man skal dog være uhyr opmærksom på indsekter, der kan formere sig voldsomt indendørs med meget varme og ingen/få naturlige fjender. De gange jeg har gjort det, har jeg fjernet det øverste jordlag (hvor der ofte er æg), og gået planterne igennem for indsekter. Løft gerne jordknolden fra potten og tjek under jordknolden om der skulle være æg der.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jul 2018 09:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2018 10:17
Indlæg: 36
lyder som den perfekte fremgangsmåde. jeg har så plantet mine planter "ude i naturen", hvor de helst skal være så diskrete som muligt. Så de er plantet i den bare jord og godt spredt. ( hvilket med den tørre sommer, (næsten), har bragt mig i top form med alt det vand jeg har slæbt rundt på...3-4 gåture a ca.10 km pr. uge med fuld "oppakning".


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jul 2018 04:42 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Forhåbentlig går de i blomst før, så du kan få få dem ind og hænge inden smatsæson, men ellers ser jeg også gerne resultatet, smat eller ej. Hamp er dejligt sejlivet, og jeg har set billeder fra nordligere grows hvor hampen har overlevet kortere perioder med flere centimeters sne, hvor de stadig har fået meget af høsten i hus.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2018 13:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2018 10:17
Indlæg: 36
ja. Det bliver spændende at se hvad det blir til.
Plantede 25 planter. De 22 blev til noget. De 9 er høstet, og 4 mere om ca. 2 uger, (auto). Autoerne har været skuffende.. Men tror det skyldes vandmangel. Det ene sted stod autoer sammen med non-auto. Og efter at autoer er blevet høstet er der rigtig kommet gang i de andre, ( får nu dobblet mængde vand)...Men det er jo det spændende ved det..Vi kunne have fået rigeligt med vand..Og måske sne i oktober..
Så næste år udanner jeg mig til vejrprofet med speciale i langtids-prognoser..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 aug 2018 13:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 31 maj 2018 10:17
Indlæg: 36
Hmm. Det areal jeg har de fleste resterende planter stående på er nu blevet ryddet for de gamle fældede træer, , (og dermed mit camo)..Utroligt nok har alle planter overlevet.. Jeg tog en rundtur uden "oppakning"..Et vildt-kamera blev dedekteret, (usynligt autoblitz ved mørke).. Jagtsæsonen starter 1-9.., (og de jægere er ikke til at se uden varmesøgende (kamera))..Så ... Må lige se på "strategien"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team