Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 09:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 aug 2018 11:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 jul 2018 15:59
Indlæg: 3
Hjææælp Jeg har 3 stk Girlscout Cookies.Frøene blev sået 1maj.Det ene frø kom i en 19L filtpotte og de andre i 10L spande og så er de ellers blevet passet og plejet.Jeg har gødet med biobiz grow og Bloom og den i 19L er nu ca 2,6m og de andre 2 er ca 2m og det er som om de ikke går blomst de preflower lige nu og har gjort det i 8 dage.Hvorfor går de ikke i blomst?De står i drivhus og nu begynder det altså og knibe med pladsen.Frøene er fra Zamnicia


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2018 13:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Jeg plantede mine girl den 5 maj og de er allerede høstet for 14 og 7 dage siden.
Er de auto?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2018 13:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 jul 2018 15:59
Indlæg: 3
Nej desværre med den sommer vi har


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2018 15:56 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Okay. De eneste regulærer jeg har dyrket før i tiden, var noget fynsk pot hvor jeg høstede fra 15 Sep til 15 Okt. Gå ind og læs på hvornår de går i blomst.
Hvis det først er i November får du problemer med mug. Der er vist noget med du kan totalt mørklægge dem i nogle dage, og gennemtvinge blomstringen, men det har jeg aldrig prøvet- måske nogle andre kan give nogle gode råd.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 aug 2018 18:28 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Ja, hvis du kan mørklægge dit drivhus og de i forvejen har preflowers så tror jeg det er vejen frem at give dem et par dages mørke og se hvad der sker. Det er min erfaring at når man først har fået dem i blomst, så er de flinke til at fortsætte.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 aug 2018 04:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 jul 2018 15:59
Indlæg: 3
Jeg har også helt alm pot,og de blomstre fint,så jeg forstår ikke den store forskel.Jeg kan ikke mørklægge desværre,men det er sgu nogle flotte planter i den størrelse


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 aug 2018 16:48 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Forskellen er at danske potsorter er avlet frem til at blomstre ved færre antal mørketimer end indendørssorter typisk er. Der er omkring 8-10 timers 'mørke' for tiden, og de fleste indendørssorter skal bruge 10-12 timers mørke i streg for at blomstre. Det har noget at gøre med hvilke stoffer der produceres i planterne ved 'lang nat' og det er disse stoffer, der inducere blomstringen (ud over for autoblomstrene). Er stofferne først dannet er det som Bubber pointerer sværere for planterne at begynde at revegge, især hvis antallet af mørketimer nogenlunde begynder at passe med hvornår disse stoffer normalt produceres.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team