Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:32


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 21 jan 2019 19:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 24 aug 2018 20:30
Indlæg: 63
Lige et heads up
Jeg faldt over en plade politiskilt tidligere på staden. Rigtig god men til 70 grammet. Synes det minder om god hash som for år tilbage.

_________________
Jeg kan ikke foredrage politisk korrekthed.
Politisk korrekthed < idiotisk racisme.

I det mindste siger de hvad de mener og er ikke bare nikkedukker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2019 17:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 jan 2019 02:32
Indlæg: 1
Angående cuttet hash.

Jeg har erfaret/oplevet at det kan være svært at opdrive Godt hash i disse tider.

I Sommers, købte jeg 150 gram hash af navnet Blomst, dejlig lysbrun med god duft af grønt/skunk. perfekt at lave joint af og nem at nolle ud, gal en skævert man fik og længe varende :peace:
Det har jeg ikke oplevet siden jeg løb tør.

Der er mange salgs metoder og navne der bliver brugt, og det er svært at bide sig sikker på det, derfor DUFT altid til den hash du skal til at købe.
køb smagsprøve, og vend tilbage til din pusher bagefter, og kom med din ærlige mening. og hvis alt er godt så køber man da bare mere ( :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2019 18:11 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Yep, bedste forslag er at handle stort, og så bede om at prøve lidt af den før køb.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2019 19:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Personligt er jeg stoppet med at ryge hash, da jeg simpelthen ikke har kunne opdrive et kvalitetsprodukt, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at majoriteten af hashen bliver tilsat alverdens cutmidler.
Nu ryger jeg kun skunk.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2019 13:11 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Jeg faldt over et par plader forrige sommer som var blevet druknet i sodavand/cola.. fy for den da osse, et klamt, idiotisk-nederen og giftigt "trick" for at gøre ting klistret (og urygeligt!) :/
-jeg blev, ligesom så mange andre, meget mere glad for grønt! :)

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2019 22:15 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Har I nogensinde overvejet hvad der bliver tilføjet til det skunk I køber? Det lyder som om I tror at skunk skulle være helligt og aldrig være fyldt med lort

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2019 23:48 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
mjae - jeg har skam haft fat i cannabis med hårlak på, dårlig flush/opbevaret etc.. men der er bare ikke så mange led til at stampe på potten som med hashen..

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jan 2019 01:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 24 aug 2018 20:30
Indlæg: 63
Udover at købe stort ind kan det også anbefales at være loyal mod en bod/pusher. Mængderabat + stamkunderabat = rigtig god pris.

Udover den bedre pris har nogle, i roligere tider, også en lille plade af noget voldsom god hash der kun sælges til venner og stamkunder.

_________________
Jeg kan ikke foredrage politisk korrekthed.
Politisk korrekthed < idiotisk racisme.

I det mindste siger de hvad de mener og er ikke bare nikkedukker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 jan 2019 15:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Buttkraken skrev:
Har I nogensinde overvejet hvad der bliver tilføjet til det skunk I køber? Det lyder som om I tror at skunk skulle være helligt og aldrig være fyldt med lort


Mht. skunken, der er jeg allermest bekymret for at produktet indeholder sporer fra dårlig tørring. Meget af det jeg har købt gennem tiden har haft den der lidt jordslåede lugt i sig, og stadig været forholdvist vådt. Kunne også være bekymret for om der har været brugt pesticider og insekticider ved dyrkningen. Og så er det fanme også tit, når tager 'skunken' fra staden under mikroskop, at måske 90% af krystallerne mangler / er blevet rystet af, hvilket også er ret svinsk. Men det er en anden snak. Tror tilgengæld ikke at skunken bliver cuttet. Har godt hørt om glass spray i udlandet, men forestiller mig ikke at det er særlig udbredt, slet ikke herhjemme

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team