Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 feb 2019 23:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 sep 2018 19:15
Indlæg: 1
Hej alle sammen :D
Sagen er den, at jeg er startet på kørekort og har fået afgørelse fra embedslægen som kræver at jeg aflægger ren urinprøve hver måned i 6 måneder. Problemet er, at jeg stadig ryger og har røget i mange år ... Nogle der kender nogle smarte tricks til at snyde sig igennem en urinprøve? :hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2019 02:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 24 aug 2018 20:30
Indlæg: 63
Lad mig starte med sige at du burde lade bilen stå når du er påvirket. Det er ikke kun dig selv det kan være farligt for.

Det sagt og med den viden at mange er rimelig fucking afhængige af deres bil for at hverdagen hænger sammen så kommer der et par råd.

Nu ved jeg ikke hvor strenge de er med kontrollen ved disse tests da jeg ikke selv har været pålagt sådan en straf.

Hvis det er ret afslappet og de lader dig pisse prøven bag en lukket dør kan du jo bare medbringe et lille bægre rent urin.

Hvis de er lidt strenge og blot lader dig stå med ryggen til dem så kan du købe en strap-on dildo, bor et hul igennem den, før en slange igennem og slut den til en beholder. Før du tager derhen tager du denne anordning på.

Hvis de er rigtig strenge og tager sig en spiller mens de nyder showet er der ikke så meget at gøre.... Udover noget jeg har set i en film hvor de tager vandrivende piller, tømmer blæren helt, fører en slange op i urinrøret og hælder rent pis i deres blære. Om det virker i virkeligheden skal jeg ikke kunne sige men det er værd at prøve som sidste mulighed.

Så findes der alle de der citron kure og andet bullshit der påstår at deres kur/produkt kan gøre dit pis rent. Jeg har svært ved at tro at man kan ændre den biologiske process. Man kan nok tilskynde den en smule ved at gøre forskellige ting og tage forskellige kost tilskud men det hjælper sandsynligvis ikke mere end det.

_________________
Jeg kan ikke foredrage politisk korrekthed.
Politisk korrekthed < idiotisk racisme.

I det mindste siger de hvad de mener og er ikke bare nikkedukker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2019 12:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Lad endelig være med at lave den med dildoen, det vil unægteligt lave en masse lyde og være svær at skjule din "boner" hele vejen ind til og ud fra sessionen. Kig evt. på Urinus guide, der er links til steder du kan købe det grej som skal til, og kommer vist ikke til at koste dig mere end en 20'er

Husk at guiden skal tages med et gran salt, da han har lavet den så den ikke peger på noget ulovligt eller lign.

https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 80&t=53874

Og som Fuckhvorduerfra siger, så lad gerne være med at køre bil når du er knokkelskæv eller påvirket. Dagene efter blander jeg mig ikke i, og burde loven heller ikke i mine øjne, men det er nu engang sådan tilstanden er i dag.


Senest rettet af ...,,.., 12 feb 2019 12:10, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2019 13:55 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 apr 2006 08:52
Indlæg: 242
Geografisk sted: Et sted i det midtjyske
Hvis det kørekort betyder noget for dig er det mest logiske vel at, se at få stoppet og bliv clean så ? Så er du da på dem sikre side.

I det mindste indtil du står med pappet i hånden.

For mig lyder det sku useriøst når folk skriver de skal noget vigtigt der kræver aflæggelse af urinprøver og samtidigt skriver de ikke engang er stoppet med hvad end de har gang i.

Er jeres hyggetide/misbrug vigtigere end jeres fremtid ? Så er der andre steder man kan søge hjælp.


Indlægget er ikke så angribende som det umiddelbart kan lyde. Mere en undren herfra og forhåbentligt noget der kan få andre til at overveje hvad der er vigtigst i deres liv :peace:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team