Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 10:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 okt 2018 00:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 okt 2018 00:07
Indlæg: 1
Her til aften bestilte jeg 6 gram hash fra en dealer jeg fandt på et andet dansk forum. Jeg fik det leveret efter megen forsinkelse, og da jeg betalte gav han mig en af de tre 100-kronesseddeler tilbage fordi han desværre kun havde 4 gram på sig. Da jeg senere tog klumpen ud men min roomie, kunne vi for det første konstatere, at der kun var 3.3 gram i posen. For det andet bemærkede vi, at konsistensen var mærkelig (nærmest som gær) samt at den nærmest ikke havde nogen duft. På trods af de røde flag puttede mixede vi noget af det op med en tobak og røg det. Vi blev ikke rigtigt skæve, men fik i stedet tunge øjne og hovedpine. Vi blev ret mistænksomme over for den "hash" vi lige havde røget, så vi googlede lidt og besluttede os for at lave en water-test, for at se om klumpen ville blive opløst i kogende vand (hvilket rigtig hash ikke gør). Ganske rigtigt blev vandet hurtigt gult og fik en klam lugt (https://imgur.com/GwGYHNG).

Jeg vil gerne spørge jer om hvad jeg burde gøre med denne information. Jeg er chokeret over at opleve den slags tricks i Danmark, og vil fremover være mere forsigtig med hvad jeg ryger, og hvem jeg handler med. Jeg har både hans wickr og telefonnummer (han gav mig endda et visitkort), og overvejer om jeg bør skrive til ham og klage, eller bare skrive en anmeldelse på det forum, jeg fandt ham på. Jeg vil også sætte pris på at høre, om i har haft nogen tilsvarende oplevelser med falsk hash.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2018 01:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 23:57
Indlæg: 108
Jeg har aldrig stødt på decideret falsk hash som sådan andet end noget sort underligt noget som virker mærkeligt og det var klisteret og helt umuligt at have med at gøre. jeg ved ikke hvad det var men da jeg røg det følte jeg mere som jeg blev skæv på samme måde som når jeg æder oxyer. det smagte også underligt. jeg røg to gram af det over to dage og følte ikke det har noget THC indhold men et eller andet der gjorde man blev påvirket. jeg holdt med at ryge i et par dage indtil jeg fandt noget ordentligt hash og jeg røg på det tidspunkt cirka to tre gram om dagen så det var svært at lade være i to dage i streg men det der jeg fik der følte jeg var fake .

jeg har også en enkelt gang røget noget semi hash som har en lille sort åre i sig som jeg ikke bemærker før bagefter og da jeg ryger det får jeg hovedpine og dobbeltsyn og jeg beslutter at bare smide det ud istedet.

ellers har jeg altid fået adgang til god ryger og fortrækker skunk og ryst hvis jeg har adgang til det men jeg ved godt der er nogen der oplever at få fat i hash der virker som "falsk " eller enorm dårlig kvalitet.

jeg har på et tidspunkt fundet ståltråd i en klump standard hash af dårlig kvalitet. det er vist mere sådan noget folk fortæller mig de har oplevet end decideret falske klumper det plejer jeg ikke at høre om fra andre jeg kender der ryger.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 okt 2018 09:11 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Du bør da klart klage?
Skriv en besked til ham; hej, ekstremt dårlig "hash", 1.3 pr 100 kroner når du selv sagde 2g. Jeg kommer ikke til at bruge dig igen, mendmindre du vil lave en deal med ordentlig hash, 2g pr 100 kroner". shit like that

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team