Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 mar 2019 16:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 nov 2018 11:28
Indlæg: 4
Hey med jer

Har pt kun adgang til knastør, lys hash, noget af det som smuldrer mellem fingrene og ikke hverken bobler eller forbliver antændt når det udsættes for ild. Har generelt intet imod at ryge elendig hash, synes generelt jeg er ret tilgivende mht kvaliteten. Problemet er bare at denne slet ikke kan ryges i en joint, og hér er problemet: når jeg har laves mit miks med ristet tobak og en god portion af det dehydrerede klump, sker der det, at jointen lukker sig sammen, hvilket resulterer i at ikke kan suge, og derfor bliver nødt til at nuldre jointen helt blød mellem fingrene, førend jeg kan tænde igen og nyde et hvæs. Dette problem kommer HELE tiden, og kan ikke få mere end 2-3 sug ud af den, før jeg skal nuldre den igen.


Er der nogen som har råd til om det er mig som gør noget forkert? Har aldrig haft klump som opførte sig sådan før :/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2019 18:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Har engang stået i præcis samme situation, den løsning jeg brugte var at tage en lille tynd nål eller tandstik og stikke op i filtret og lidt op igennem jointen. Det skulle så gentages løbende.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2019 12:19 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 23:57
Indlæg: 108
jeg synes du skulle sige den der solgt dig der der at det er noget billigt svineri til dyre penge og det gider du ikke købe mere af og så find en anden der kan sælge dig noget godt skunk eller pot , muligvis god kvalitet tjald hvis du støder på det men det skal være som tjald nu engang skal være og det skal være ryger kvalitet og ikke koste dig mere end et sted mellem 50- 75 kr grammet ellers find en anden .

jeg har købt hash igennem fire år hvor jeg har røget mindst halvtreds gram om måndened og føler mig kun snydt tre fire gange på kvalitet . og det er i en lille møgby hvor flertallet af byens indbygger stadig mener at folk der ryger fede skal dyppes i tjære og fjer og smides ud af landet så det burde nok være muligt at finde nogenlunde kvalitet der hvor du bor :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team