Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 03:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 apr 2019 11:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 apr 2019 07:57
Indlæg: 6
Heiiiiiii

Nogen der ved hvor længe man kan spore nicotin i urinen ?? Syntes ikke jeg kan finde noget om det. Det er pga jeg skal opereres og der skal jeg være nicotinfri og de checker det i en urinprøve. Føler mig næsten som en krimminel, når jeg skal afleverer de urinprøver :shock: nu skal jeg bare ha fundet nogle jordbærplanter, så jeg kan prøve at mixe det i mine joints, eller er der andre forslag ??

Mvh

Gammel ryger 1967


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2019 12:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 23:57
Indlæg: 108
man kunne få noget nikotin fri tobak der hed RAW engang men jeg kan ikke finde det nogen steder her nede vi har ikkenoget headshop i nærheden længere.

jeg ved ikke om det var helt nikotinfri heller men jordbærblade hindbærblade og flere andre urter man kan ryge skal nok kunne virke som tobakserstatning det har jeg selv brugt dog ikke mixet med tjald så jeg ved ikke hvor godt det brænder .

mit råd er at købe noget skunk eller pot og så ryg det rent. det gjorde jeg da jeg holdt med at ryge tjald mixet med smøger fordi jeg gerne ville slippe for den lille rest af nikotin der altså er i en ristet smøg og jeg ville også gerne ryge rent og grønt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2019 13:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
GreenGo laver en tobakserstatningsblanding, men det smager ret fælt imo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2019 14:30 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5084
Ryg rent rent cannabis, f.eks. mast fladt på en rist eller på nål, hvis det er hash, ellers som man lyster med pot. Ellers er en vaporizer glimrende til formålet, og nogle af dem duer både til grønt, hash og andre ekstrakter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2019 14:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 23:57
Indlæg: 108
Bismann skrev:
Ryg rent rent cannabis, f.eks. mast fladt på en rist eller på nål, hvis det er hash, ellers som man lyster med pot. Ellers er en vaporizer glimrende til formålet, og nogle af dem duer både til grønt, hash og andre ekstrakter.

vi brugte engang et glas og et sugerør og en nål til at ryge en klump på fordi vi ikke hverken havde smøger eller jointpapir derhjemme. da vi fik nasset noget tobak røg vi et mix på en gulerod og dagen efter et æble.

man kan være kreativ i en nødsituation men jeg tror også en løsning med vaporizer er en god ide . jeg har dog aldrig selv set nogen bruge dem eller prøvet selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2019 16:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
man kan være kreativ i en nødsituation men jeg tror også en løsning med vaporizer er en god ide . jeg har dog aldrig selv set nogen bruge dem eller prøvet selv.[/quote]

Jeg har købt en Migthy waporiser for to måneder siden. Den er vanvittig god og utrolig besparende. 150 milligram udendørs dyrket skunk sender dig ud i galaxen, og man kan mærke så lidt som 40 milligram. Jeg har ikke røget en eneste joint siden jeg fik den.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2019 18:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jul 2007 22:17
Indlæg: 23
Sælger ROOR

https://www.guloggratis.dk/bruger/575129


Senest rettet af multi19 21 jan 2020 05:29, rettet i alt 4 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2019 18:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jul 2007 22:17
Indlæg: 23
.


Senest rettet af multi19 21 jan 2020 05:29, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 apr 2019 23:36 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 feb 2017 19:04
Indlæg: 41
Hvis det blot handler om at være tobaksfri op til din operation, så køb en pibe og en piberist (koster under 0,50 kr stk)

Placer piberisten højt oppe pibens skål og ryg din hash rent. Sikkert harsk og med manglende smag, men det er simpelt og effektivt.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team