Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 04:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Bad trip?
Indlæg: 08 sep 2019 20:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2011 18:16
Indlæg: 87
Røg tidligere idag en joint, proppede en del mere i end normalt. Da jeg var halvvejs, så tog jeg et sug og blev mega skæv og fik en brændende fornemmelse i ganen. Så begyndt det at snurre i benene og resten af kroppen. Jeg fik herefter en del angst anfald fordi jeg troede jeg var ved at blive skør og ikke blev normal igen. Havde snurrende/prikken i kroppen i et par timer, gik en tur med en ven i 2 timer, og efter 4 timer var snurrende væk, og kun svimmelheden, angsten og osteklokke fornemmelsen tilbage.

Er lige vågnet efter 1.5 time, har stadig en lille smule osteklokke følelse, og en angst fornemmelse, nok pga chokket der stadig sidder i mig.


Hvad er der lige sket, og jeg tåler tydeligt vis ikke stoffer eller fjolletobak.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Bad trip?
Indlæg: 08 sep 2019 20:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 aug 2011 00:18
Indlæg: 104
Du blev skæv.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Bad trip?
Indlæg: 08 sep 2019 20:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2011 18:16
Indlæg: 87
Hvor længe forbliver jeg i denne osteklokke følelse?


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Bad trip?
Indlæg: 08 sep 2019 20:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Indtil det går over. Det kan variere fra dage til uger af hvad jeg har erfaret. Tag en slapper, find noget sportssodavand og læg hazzen på hylden lidt tid.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Bad trip?
Indlæg: 08 sep 2019 22:14 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
ærligt, så har du det sikkert fint i morgen. Måske fik du en del for meget, og det var du slet ikke klar til. Og chokket over sådan en oplevelse er oftest mere varende end selve oplevelsen.
Chill ud, spis noget mad og drik noget og sørg for, at du har det godt når du vil til at ryge fremover. Tvivler på du kommer til at tage nogen som helst skade, andet end en lille lektie i hvornår du skal ryge og hvor meget.
Tror 9/10 jeg kender der ryger, har oplevet noget lignende. its all good.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Bad trip?
Indlæg: 08 sep 2019 23:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2011 18:16
Indlæg: 87
Tak for svar gutter, det værste er ovre igen. Det er kun chokket som er tilbage nu, og en del mental udmattelse, skal nok bare have noget søvn.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team