Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 23:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 17 jun 2020 05:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jul 2007 22:17
Indlæg: 23
.


Senest rettet af multi19 19 jul 2020 11:24, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jul 2020 16:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2005 01:27
Indlæg: 427
Tak for en god artikel. Det er sgu da lidt ærgeligt at der ikke kommer nogle svar. Godt at du holder lidt liv i forummet :)

Jeg læste titlen på dit topic og tænkte om det ikke var fra en af kommentarerne på artiklen.
Hvor er det godt skrevet:

"People lost interest in the landrace varieties and eventually those local landrace populations were contaminated with Afgan genetics. It's a sin that the war on drugs cost us most if not all of the unique cultivars I enjoyed as a youth. There is no diversity with this Disney bastard weed we have now. The genetics have been so homogenized so that it's all pretty much the same. The old weed was much more psychedelic."

Det kan godt være at det er værre med homogeniseringen ovre i USA men kunne det også være noget der er ved at blive værre, også i Danmark ?

Jeg købte noget "Orange Haze" fra staden tilbage i 2011/2012. Det var en ret unik skævert jeg fik fra det og jeg har ikke siden købt noget skunk der gav mig sådan en unik skævert.

_________________
"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2020 19:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jul 2007 22:17
Indlæg: 23
.


Senest rettet af multi19 19 jul 2020 11:24, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jul 2020 19:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jul 2007 22:17
Indlæg: 23
.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team