Hej venner! Jeg er helt ny grower, og er godt i tvivl lige nu, om et par ting
Planterne er en blandet pose udendørsfrø, og 2-3 autoer. De blev plantet for omkring en måned siden, og har indtil videre ikke foretaget andet end at vande dem. De har indtil nu stået i min vindueskarm, helt klart skulle flyttes udenfor i nogle større potter og have noget næring lidt tidligere, men da nogle ting kom i vejen håber jeg alligevel det kan reddes så godt som muligt.
- Jeg har bestilt Air Pots til dem alle, og de er på vej - burde jeg alligevel flytte dem over i nogle større potter i mellemtiden så deres vækst ikke er "på pause" indtil da?
- Hvilket vækstmedie kunne være passende, hvis jeg vil have den nemmeste "ud af posen", altså ikke skulle til at blande eller rode for meget ved det? Meget gerne til at skaffe i lokale forretninger da de jo helst skal ud hurtigt.
- Hvilken gødning kunne være passende, nu de ikke har fået noget indtil nu? Har kigget på flere guides, men de antager selvfølgelig at man har været i gang med gødning lidt tidligere. Aller helst også til at skaffe lokalt, og så simpelt som muligt, altså en enkelt dunk fremfor flere typer additiver.
- Er der muligvis noget andet der ville hjælpe med at rette op på den lidt sene arbejdsstart?
Det blev lidt af en mundfuld, men mange tak på forhånd!