Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 jul 2021 02:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 jul 2021 02:15
Indlæg: 2
Hey
Skriver her da jeg ikke har nogle venner der kan bære at snakke om disse ting.

Jeg er igen igen igang med at prøve at stoppe med at ryge hash efter et 5 årigt misbrug hvor jeg har røget hver eneste dag. Jeg oplever overvældende selvmordstanker og generelt en fuldstændig håbløs depressiv tilværelse, og jeg får vredes/panikanfald hver eneste dag og har indtil videre smadret størstedelen af mine egendele i raseri.

Efterhånden er jeg så tyndslidt at jeg ikke kan klare det mere, og vil bare have en ende på det langt om længe. Mine forældre osv vil selvfølgelig være knuste, hvis jeg dræber mig selv - men jeg kan ikke holde det ud i hovedet, og er efterhånden så apatisk omkring andres følelser da vi alligevel bare er en flok dyr der uden formål "lever" en meningsløs tilværelse på denne jord hvor tingene bliver værre og værre hver dag.

Derfor håber jeg at kunne høre hvilken cocktail jeg kan anskaffe mig af stoffer der gør en ende på mine lidelser, (hvis nogen herinde ligger inde med et skydevåben ville jeg også være interesseret :wink: ) tak på forhånd


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jul 2021 02:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 jul 2021 02:15
Indlæg: 2
Eller hvis der er nogle kloge hoveder derude der ved hvor meget heroin der skal til, for det burde jo være til at få hænderne i !! Tænker måske det er den bedste måde


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jul 2021 07:40 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
https://www.livslinien.dk/

Hold ud, det bliver bedre. Jeg ved at det ser håbløst ud nu, Verden kan synes meningsløs, men det er indtil du selv finder og skaber mening i den. Langt de fleste af os vil opleve depression igennem vores liv, men det er yderst sjældent en kronisk tilstand. Se det som en rock bottom, en mulighed for at ændre dit liv, hvor det ikke bliver værre end nu, men derfor også et kæmpe potentiale for at få bedre. Søg hjælp, den er at finde, og jeg er sikker på at du har oplevelser til gode, der er værd at udforske, og er alternativet selvmord, så har du alt at vinde.
Jeg håber det bedste for dig, du er ikke alene.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jul 2021 09:29 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Får du noget professionel hjælp til at stoppe dit hash misbrug? Jeg vil anbefale dig og komme i kontakt med dit misbrugscenter og tage imod alt den hjælp og støtte de kan give dig.
Du er ikke den første som sidder fast i dit sinds negative spind, livet er faktisk værd og leve når man kommer igennem de sorte tider, så kæmp!

Kh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jul 2021 10:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Livet er op og nedture og man kan ikke være sikker på noget som helst - kun at du skal dø en dag, det er det eneste du kan vide dig sikker på og det er der ingen grund til at fremskynde! Og du har helt ret, selvmord vil knuse dine nærmeste fuldstændig! Lige nu oplever du en nedtur, så kan det kun gå fremad kan man sige.. Masser af kærlighed og lys til din vej her i Livet, det er masser af mennesker der ønsker dig en masse godt, også folk du ikke kender - mig fx =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jul 2021 11:26 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Hæng i! Hvis du kan komme til Kbh. så kom forbi her og få en kop kava det virker antidepressivt instant og så kan jeg hjælpe dig med hvilke urteekstrakter/adaptogener som du kan tage til at komme igennem denne fase og styrke dit system igen efter misbruget. Hvis ikke så tag bacopa, ashwagandha, rosenrod, og evt. mucuna til at tage dopamin-ubalancen som dit belønningscenter er påvirket af pt. Kontakt mig så tager vi en snak og finder steder du kan få det billigst og hurtigst ellers har jeg en smule du kan få indtil det ankommer. Man skal ikke overveje selvmord når man er abstinent, ligesom man ikke skal handle ind når man er sulten. Har sendt mine kontaktoplysninger som PB


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jul 2021 12:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 apr 2021 23:50
Indlæg: 99
.


Senest rettet af fkn taxamike 09 jul 2021 13:46, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jul 2021 13:21 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Du lyder godt nok negativ og deprimeret. Hvis du ikke har prøvet professionel hjælp endnu, så opsøg først det og drop alt om det du har gang i med anskaffelse af stoffer og selvmords tanker (det lyder nærmest som en dårlig undskyldning for at slippe for at deale ordentligt med dine problemer) - det kan du vente med indtil du har prøvet professionel hjælp.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team