Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 sep 2025 05:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

flex skrev:
Jeg begyndte at ryge smøger som 13-årig, og har siden min konfirmation røget over en pakke om dagen (Er 18 )..
De sidste to år har jeg været oppe på 30-40 smøger om dagen, pga lettere deprimerede perioder med lidt for meget tjald..
Jeg har i lang tid forberedt mig på at stoppe (ingen nedtrapning, tværtimod) bl.a ved at visualisere mine lunger om 50 år hvis ikke jeg fik stoppet, osv..

Jeg forventede at det blev rigtig hårdt at stoppe (Har altid været en af dem der mente at jeg umuligt kunne stoppe), men idag er jeg på dag 8, og har overhovedet ikke været i nærheden af at falde i..
Det eneste jeg har fyldt på mit liv istedet for de små røgpinde, er tyggegummi (alm. med/uden sukker) og jeg har ikke nogen irriterende "symptomer" eller tidspunkter hvor jeg bliver tvær..

Jeg har i de sidste mange uger været på bunden af gbl flasken, efter jeg fandt ud af at min bedste ven var lige så tro som en crack-junkie på meth, og at jeg har været det mest ubetydelige i hans liv, men da jeg stoppede med nikotinen var det som om der blev lagt låg på min deprimerede tilstand, og jeg genfandt en masse energi..

Jeg stoppede med det daglige gbl (3-4 doseringer) og ditto tjald (5-6 joints + bong) mine sovepiller (2*7,5mg zopiclon) og diverse andre piller, med held, udelukkende fordi jeg følte mig så frisk uden nikotinen..

Jeg spiser faktisk også dobbelt så sundt, og drikker kun te istedet for daglig kaffe/sodavand/alkohol, så på alle måder kan jeg sige det har været en succesoplevelse!

En stor opfordring til alle der overvejer, og kæmpe skulderklap til dem der prøver!!!

Er vi på 10. dagen nu eller har du fået holdt en lille ikkerygepause :wink: ?

Titel:
Junior medlem

Har røget siden jeg var omkring 12, er 30 år nu. Jeg lå støt på ca 30-40 smøger om dagen. Besluttede mig for at stoppe for 3 dage siden ogh ar ikke røget en smøg endnu:-D

Er godt nok på job, midt ude i nordsøen. Så jeg må se hvordan det går når jeg kommer hjem til sprut, narko og div;-)

Det eneste jeg har bemærket er at jeg vågner mange gange i løbet af natten. Sover lige så elendigt, som når jeg møder på job efter 3 uger med nonstop joints, coke, speed, dope you name it, jeg tager det. Der sover jeg næsten slet ikke den første dag/nat.

Held og lykke til jer andre der også vil/er stoppet:-D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]