Hovedpuden skrev:
Har for noget tid siden holdt en måneds pause(for at tjekke om jeg egentlig kunne) uden problemer fra feden, og føler ingen trang til at ryge det - så er det er vel gode indikationer på at kunne stoppe.
Efter lidt hyggelæsning opfatter jeg det som om at psykedelika egentlig ikke er afhængighedsdannende?
Og man bliver ikke kroget af stofferne dagen efter og føler en stor lyst til at gøre det igen, som med ryge-koka?
IMO er det et godt tegn, men reelt kan du ikke rigtig bruge det til noget konkret, da psilocybin og THC ikke kan sammenlignes.
For mig lyder det som om at du er bange for at at blive afhængig. Dette er naturligvis en god forholdsregel at tage.
Psilocybin som findes i svampe, har ingen dokumenteret vanedannende effekt. (ret mig venligst hvis jeg tager fejl)
Dette betyder dog ikke at det ikke kan være det, men sandsynligheden er lille. THC (Cannabis) er jo psykisk vanedannende.
Jeg kunne forestille mig at psilocybin også er, men ved det ikke med sikkerhed. Jeg ved fra mig selv at man godt kan få "lyst" eller "trang" til et svampetrip når man har prøvet det, men abstinenser har jeg på ingen måde mærket til.
Hovedpuden skrev:
Endnu et spørgsmål.. Hvis nu man ville eksperimentere med nogle stimulanter; hvilke anbefales* så til n00bs?
Er som udgangspunkt ikke interesseret i Amf, E eller hjemmebryg.
Er godt klar over man ikke skal opfordre til druxxx, men ment som HR - hvilke er kun BULL og skal man holde sig laaaaaaangt fra?
Så er der jo faktisk kun kokain og methylon tilbage...
Vil ikke anbefale dig at prøve nogen stimulanter...
//blazR