Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 06:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: badtrip
Junior medlem

Geografisk sted: Laks
hey alle sammen ville li spørger om nogen vidste noget om badtrips. altså har selv oplevet det og det er meget slemt men bag efter ville jeg sku ikk ha undværet det.. lærte meget på den nat.. Fx. at elsker livet højere...
men vis man kommer ud for det kan man så gøre noget for at komme ud af det?
eller tage noget for at stoppe det?
vis det nu er svampe hørte jeg noget med sukker?
vis der allerede er en tråd et sted så bar smid et link.. jeg kunne ikk finde noget iværtfald...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Der er ikke noget du kan indtage for at få et "badtrip" til at forsvinde. Nogle indtager dog en valium eller lignende, hvis de kommer for langt ud, så kan man falde til ro.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Der er masser af tråde, bare søg..
Hvis du vil stoppe et trip, kan du jo tage div. benzoer osv, men du kunne jo overveje, at imødekomme frygten og se hvor det bærer dig hen i stedet..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jeg vil råde dig til bare at tage det, jeg har svært ved bare at tage det og ville ønske jeg bare kunne.

Husk der jo er en grund til det kommer

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Laks
Frugthat skrev:
Der er masser af tråde, bare søg..
Hvis du vil stoppe et trip, kan du jo tage div. benzoer osv, men du kunne jo overveje, at imødekomme frygten og se hvor det bærer dig hen i stedet..
ja det gjorde jeg også da jeg fik badtrip på.. så efter det følte jeg mig nærmest født på ny`? det var mega mærkeligt men også dejligt.. mange ting blev bedre efter den dag hehe... men er bar nysgerig så ville li høre om der nu var noget man kunne gøre.? jeg var så langt ude jeg to MDMA men det hjalp faktisk? hehe. .? får i det også sådan efter et bad trip? eller er det bar mig :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Martin styre skrev:
ja det gjorde jeg også da jeg fik badtrip på.. så efter det følte jeg mig nærmest født på ny`? det var mega mærkeligt men også dejligt.. mange ting blev bedre efter den dag

Har det på samme måde mit sidste svampetrip endte også i et ondt badtrip men sjovt nok vil jeg ikke være det foruden. Fik tænkt en masse igennem omkring mit liv og havde det super dejligt bagefter :). Så ser ikke kun badtrips som noget dårligt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Da jeg sad til nytårs fest, sjovt nok. den 31. dec. Snakkede jeg med en erfaren svampenyder. Han fortalte mig at hvis badtrippet endeligt skulle komme, så skulle man indtage en masse c-vitamin, og efter ca 15 minutter ville man ikke kunne føle man lige har været i et trip. Han var godt nok meget stiv, men den måde han fortalte det på, fik mig til at tro på det.

Nogen der kan nikke genkende til ovenstående?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Iversen skrev:
Da jeg sad til nytårs fest, sjovt nok. den 31. dec. Snakkede jeg med en erfaren svampenyder. Han fortalte mig at hvis badtrippet endeligt skulle komme, så skulle man indtage en masse c-vitamin, og efter ca 15 minutter ville man ikke kunne føle man lige har været i et trip. Han var godt nok meget stiv, men den måde han fortalte det på, fik mig til at tro på det.

Nogen der kan nikke genkende til ovenstående?

Nej, man kan i teorien ikke slå et svampetrip ned med C-vitamin. ;) Men du kan da prøve, og hvis det virker på dig, er det helt fint. Hvis man har et bestemt remedie som man sværger til og tror på, kan det uden tvivl have en effektiv virkning til at modvirke et dårligt trip med. Bare det at man føler at man har gjort noget, tror jeg betyder meget.

Titel:
Medlem

Placebo er vores ven 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]