Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 16:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg ledte efter nogle doctor forums men de var besværlige så jeg tænkte på, at måske kunne psy hjælpe :)

Jeg har fået en MEGET skarp hovedpine i den ene og øverste side af hovedet. Det der gør mig mest bange er at jeg får en mærkelig smag af jern i munden umiddelbart efter.
Det føltes som om min kæbe var en smule lammet efter smerten var fortaget.

Jeg tænkte at jeg ville tjekke om jeg kunne gå og det kunne jeg.

Jeg har læst det kan være symptomerne på migræne men også symptomerne på en hjernesvulst.
Blev pissebange for at det var en lille hjerneblødning :(

Nogen der kan fortælle mig om jeg skal søge lægehjælp (få en tid hos lægen :roll: ) i morgen tidlig ?

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Medlem
Brugeravatar

det synes jeg du skal! better safe then sorry? og vi kan ikke sidde her og give en dianogse over nettet, jeg synes hvertfald du skal ringe og høre i det mindste

Medlem
Brugeravatar

Etherlungs skrev:
Jeg ledte efter nogle doctor forums men de var besværlige så jeg tænkte på, at måske kunne psy hjælpe

det er en mærkelig fejlslutning som der alligevel er en del der laver. mit råd er også at få snakket med lægen ASAP.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Tror nu ikke du skal være så bange. Lider selv af migræne, og de symptomer du nævner for jeg også. Især det med at det kun er den ene side af hovedet, samt lammelse. Så tag det bare roligt og søg læge i morgen, hvis det var en hjerneblødning ville du nok ikke kunne skrive noget.

Medlem
Brugeravatar

Tak for jeres svar ;)

Det var et klogt svar Crazymikkel. Selvom det er gået væk nu vil jeg alligevel søge læge.

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]