Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 15:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Mig

Synes det er godt gået med dit stop
Af andre fællesskaber der kan nævnes er MA som mere konkret er kommet til med henblik på afhjælpning af cannabis misbrug. Har selv haft meget gavn af møderne der.
NA møder er også gode. Det er mere basseret på de hårdere stoffer men kan også fint bruges til urten.

Held og lykke med det

Peace

Medlem

stadig tusind tak for de opadvendte tommelfingre! indtil videre fungere den her tråd som mit Na :) det virker at logge på og høre folk sige godt gået, er meget rart med de lydsvage klapsalver man får her :) i modsætning til Na hvor de gør meget ud af at klappe sig igennem :) hvilket er fint nok, bare lidt skræmmende for en nyankommet, var til et na møde. og fandt det faktisk rimelig brugbart at høre hvordan de "RIGTIGE problemer skal løses, eller hvordan de kan løses :)

med hensyn til at tage på i vægt efter ryge stop osv, er der nogen der har arfaringer med den slags? og andre symptomer, såsom mave problemer og forvirret osv??

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Dejligt at se at du er glad - Og du kan bruge vores "snak" her til noget ;)
Jeg fandt/finder det også rigtigt lækkert, at man kan komme her ind og snakke om det. Og støtte hinanden, selvom man ikke kender hinanden eller kan se hinanden, så hjælper det sku altid med et 3D skulderklap .. hehe ..

Nu til topic:

Her er et lille skema hvor du kan udregene hvor meget mindre du skal indtage, hvor meget du skal gå, løbe osv. Det er ret smart syntes jeg. Om du kan bruge det til noget, ved jeg ikke. Men giv det et skud ;) http://www.xhale.dk/beregnVaegtSkaerNed.asp

Her er en lille tekst fra netdoktor. Rimelig god! Den beskriver det hele meget godt. Hvad du skal undgå, og hvad du skal spise.
http://www.kvit.dk/dk/stayquit/free/dec ... e_002871_1

Og husk nu, det er sundere med et par ekstra kg end at ryge! Så det kan kun gå fremad. Hvis du tager på, skal du ikke blive skuffet. Tag det som en kamp, og kom kg'ene til livs! Det kan blive en helt lille hobby, at nyde sin krop på et andet plan.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]