quad skrev:
Det kan være svært at fortolke drømme, og især andres, men hvis grunden for dine livlige/skræmmende drømme skulle have noget på sig, kan det måske bunde i noget du gennemgår psykisk nu du er begyndt på (mis)brug igen? Ikke at jeg kender til din historie, men ville da være en nem forklaring

Hvor tit går du ellers lam i seng? Har selv haft nogle af de mest grillede drømme efter hårde aftener. Normalt husker jeg ikke mine drømme så godt, men nogle står virkelig klart fra en weekend med keta+alkohol.
Det var virkelig forunderligt. Men sorry for OT

held og lykke med rehab Blod.
Jeg er ret sikker på der gemmer sig noget psykisk, som jeg ikke rigtigt kan sætte ord på. Har altid haft svært ved at sætte ord på hvad der foregår i mit hoved. Men det er ikke sådan at jeg nede over, jeg faldt i igen. Så længe jeg er igang igen med behandling og modtager hjælp, er jeg stolt af mig selv.
Her på det sidste, har jeg gået ret ofte lam i seng. Altså alkohol bruger jeg stort set hver dag, og så amfetamin, coke osv 2 dage på en uge. Som du selv er lidt inde på, så er det nok meget normalt at få underlige/Mærkelige/Skræmmende drømme hvis man har indtaget store mængder stoffer. Men hvad så med de dage, hvor jeg kun har drukket et par øl?
Føler mit sind er lidt rodet for tiden! Igen, sorry hvis teksten er lidt rodet og svær at forstå =)