Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 11:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Vestsjælland
Jeg har den kedelige nyhed at min Kammerart aldrig kom sig fra episoden, og gik bort d. 22/06.
!Du Vil Blive Husket For Dine Bedrifter, Ikke Dine Fejltrin!

** Jeg ringede 112 det blev MEGET værre. Mange tak for hjælpen rart man kan regne med jer.**

Hej Psy.
I hjalp mig med at lytte til min liv's historie, men har brug for hjælp igen.
Jeg var på misbrugs center her til aften, til det første møde hvor jeg har fået en rigtig god ven med, så jeg ikke er alene.
vi gik hjem til ham efter, nu kommer problemmet så: Han tog det sidste af sidste Amf, skal lige siges jeg ikke har rørt noget siden den sidste tråd, Han har nu "hård" rystetur + Hjertebanken + ingen fokus + tror lidt han har fået en " Amfetamin forgiftning"
Grunden til jeg skriver her før jeg tjekker google, er fordi jeg slet ikke kan håndtere det lige nu. SKAL ikke på hospitalet.

En løsning uden inblanding af: Hospital Eller andre Offentlige. (i ved hvad jeg mener)

Mange tak. Amfmisbrugeren

Senest rettet af Amfmisbrugeren 26 jun 2010 01:31, rettet i alt 3 gange.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
VAND OG ORDENTLIGT MAD! Havregryn eller lignende. Vær der for ham, spørg til ham, spørg hvordan du kan hjælpe. Få ham ned og ligge og prøv og tal ham til at trække vejret dybt. Og så bare hav tålmodighed. Bliver det værre, så er der altså kun den ene udvej, og det er den i vil undgå.

Senest rettet af OverSoul 15 jun 2010 22:07, rettet i alt 1 gang.

Site Webmaster
Brugeravatar

Hvor meget amfetamin har han indtaget?

Hvorfor ikke tage på hospitalet? Vær ansvarlig, tag ham på hospitalet hvis du føler der er brug for det. Der er ingen 'home remedies' ved den slags tilfælde.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Junior medlem

rbp skrev:
Hvor meget amfetamin har han indtaget?

Hvorfor ikke tage på hospitalet? Vær ansvarlig, tag ham på hospitalet hvis du føler der er brug for det. Der er ingen 'home remedies' ved den slags tilfælde.

Okay prøver jeg....

Tilbage igen om lidt.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Meld gerne tilbage når i kommer hjem igen, bare så vi lige er klar over hvordan det går jer.

Jeg fik selv en amfetamin-forgiftning engang, og det er en grim omgang selvom jeg i mit tilfælde kom mig over det uden at måtte på skadestuen. Håber det bedste for ham! :)

EDIT: Forresten er det en fornuftig beslutning du tog, thumbs up!

Medlem

Og hey, hospitalet er altså ligeglad med at du har taget for mange stoffer, du er bare en patient som alle andre. Og ja, godt du ringede, man skal vide hvor ens egen kompetence stopper :)

Medlem

Sådan! Godt du ringer! Følger op på det igen imorgen! Good luck!

Junior medlem

Jeg er hjemme igen.
Min kammerart blev af-giftet her til aften, og han er stabil.
Men de beholdte ham natten over, han er frisk endnu.

Men mange tak for jeres hurtige respons.

Medlem

Godt at høre. Sådan en tur giver ofte en et lidt mere nuanceret billede, i stedet for den, bevidste eller ej, glorificering man let kan komme til at besidde. Hvis du har sådan nogle tanker, at der lå noget dybere bag, så er det NU du skal skrive det ned, for om en uge har du glemt alt om hvor slemt det var, og negligeret hopspitalsbesøget til et "lille uheld". Jeg har været der med 4-5 x på grund af benzodiazepiner.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]