Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 11:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MDMA/AMF
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: bronx
Jeg sidder her i min sofa, og har brug for nogle svar efter 3 dage med nogle forskellige rusmiddler og alkohol.
Jeg har de sidste 3 dage været på besøg, hos en ven hvor vi har givet den max gas.

Torsdag: Torsdag startede med at jeg kommer ned til min kammerart, og her får jeg mig en glædelig overraskelse. Min kammerart har 1 gram MDMA med, som jeg har stiftet bekendskab med før. Vores sidste kammerart ankommer også er vi klar. Vi indtager det oralt i "bombe" form, det der svare til 0.3 gram per næse. Det var fint til at alle blev godt fyrret af og i awesome humør. Her skal det siges at vi nok har, røget det der svare til 5 gram kombineret hash og skunk. Vi går i seng og der er ingen problemer med at sove.

Fredag: Dagen starter med et par joints og en øl ude i det gode vejr. Alt er på nuværende tidspunkt fint, og jeg mærker intet fra stofferne igår. Mig og den ene af mine venner, går til toget for at hente 2 piger der kom med toget. Da vi får slæbt dem og deres enorme tasker med hjem, ryger vi ellers hurtigt i bajerne og får fyrret nogle fede. Da klokken er ved at være 17:00 skrider pigerne ned for at købe ind, og vi ser det som en mulighed for lige at sluge lidt mere MDMA. De kommer tilbage og vi drikker os i hegnet og ender i byen ved 23 tiden. Da vi kommer hjem fra byen har jeg nok drukket 20-30 genstande, røget 10-15 joints og spist 0.2 gram MDMA.

Lørdag 8) : Vi står op ved 10-11 tiden og ryger et par pinde og tager derefter ud og sejler i kano. Dagen går stille og roligt og vi spiser aftens med ved 1 tiden, og efter det går det ellers hurtigt. Vi tager til en 20 års fødselsdag hvor jeg endnu en gang indtager 2 MDMA bomber med 0.1 i hver bombe. Vi fester og hygger os og ender igen i byen, her møder jeg en gammel ven der har noget marcipan AMF. Han stikker mig 0.4 i en bombe og jeg sluger den så. Her er klokken ved at være 03:00 og jeg smutter tilbage på diskoteket og fyre den af med gutterne. jeg går hjem ved 05:00 tiden for at ryge og slappe lidt af. På daværende tidspunkt har jeg drukket 15-20 genstande, spist 0.2 mdma, 0.4 marcipan amf og røget 3-4 gram tjald/skunk.

Jeg er ikke faldet i søvn endnu, og har aldrig haft det mere elendigt end idag. Jeg er helt raped oven i hovedet, og har ingen apetit. Jeg har ikke sovet i 35 timer og mad har jeg ikke kunnet spise.

Nu sidder jeg her og undre mig over hvordan jeg får gang i min krop igen? Jeg er normalt meget glad af personlighed, men de sidste 12 timer har jeg følt mig ked af det. Hvad kan jeg gøre for at få det bare lidt bedre? Jeg ved godt jeg skal have noget ernæring, men hvad kan jeg evt. ellers gøre? På forhånd tak 8)
P.S Jeg ryger til hverdag.

Titel: Re: MDMA/AMF
Medlem

Puha, det var da også noget af en tur.

Der er nok ikke så meget andet at gøre end at tvinge noget mad ned, og så få sovet hurtigst muligt. Det er trods alt den bedste løsning, selvom du nok vil føle dig lidt kvæstet de næste par dage.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Det lyder da somom du har haft en kanon weekend.

Jeg ville personligt ikke udsætte min krop for stimulanser flere dage i træk, og så er det altid en god idé at holde stofferne og alkohol hver for sig.

Umidbart vil jeg sige din største fejl var, at tage amfetamin den sidste dag, da du ved du skulle hjem og slappe af, efter en hård weekend.

God bedring.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
fhking skrev:
(...) Da vi får slæbt dem og deres enorme tasker med hjem, ryger vi ellers hurtigt i bajerne (...)

Nice sætning. Sådan udfordrende - man efterlades med spørgsmålet i hovedet: har de virkelig store tasker med eller handler det faktisk om kæmpe patter? Du skulle ta' og droppe dine 3 dage MDMA-binges og blive poet! fhking the poet.

Jeg husker en tråd fra denne uge, hvor der debateres, hvad der er godt at spise af flydende mad.
Ta' og få noget mad og antioxidanter/vitaminer og efterfølgende prøv at få en masse søvn.
Og en anden gang - lad være at virke overrasket over at du får det skidt efter 3 dage med MDMA, amfetamin og alkohol.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: bronx
Adhoc> Jeg er på ingen måde overrasket over jeg er skidt tilpas. Ville bare høre nogle gode råd :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
yes - en anden gang:

5-htp skader ikke og, der er teorier, der peger i retning af at taget på det rette tidspunkt i rette mængde sænker det neurotoxitet af MDMA og medføre at dine serotonin lagre hurtigere bliver genopfyldt. Få dig sådan noget og nogle kapsler til en anden gang. Efter min erfaring virker det. Nogle foreslår at SSRI'er (cipralex og andre) kan være gavnlige (taget på det rigtige tidspunkt og i rette dose) til at genoprette serotoninbalancen.

Tænk på hvad du plejer at spise weekender, hvor du har samme aktivitetsniveau og prøv at indtage lidt flydende føde (noget der består af andet end vand, sukker og alkohol), der efter din mening kommer tæt på at dække samme behov. Du vil opdage at fornuftig indtag af mad er i et prisværdigt sammenspil med din sindsstemning.

Sørg for at få nok søvn... og lige igen - 3 dage binges med MDMA er for dit hoved, hvad saltvand er for den skibbrudne

Medlem
Brugeravatar

Ved det er lidt sent at svare, men hvis du ikke kan spise, så giv den gas med vitamin piller og vand. Jeg plejer også at have nemt ved at få æbler/nødder ned selvom appetitten er væk.
Sidst men ikke mindst, hjælper en pind for det meste på min appetit. Men kan jo læse at du har fået nogle stykker af dem ;)

Held og lykke med det :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]