Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 23:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Følgende læsning vil for nogen være lang og kedelig og hvis du i sidste ende ikke har noget positivt i det mindste så please, bare lad være med at kommentere, du valgte jo selv at læse den i første ende :roll: Men det er om en følelse af mørke, mystifistiske og totalt ubegrundede tanker, humør m.m

Hej psy's, well titlen siger sig selv, jeg vil gerne skære ned på mit forbrug af hash, eftersom jeg her den seneste tid, (uden selv rigtigt at lægge mærke til det) er blevet meget afskåret og asocial og nedtryk og generelt bare gråt humør.

Jeg har røget stort set på daglig basis det sidste 1½ år og der har aldrig været noget før, men her den sidste tid har jeg især udfordret mine lunger, med alt det pot mine kammerater høster for tiden, og nu, hvor jeg ligesom er kommet ind i en periode hvor jeg stort set ingen penge har og hashen er blevet mangelvare, (bor hjemme og går på folkeskole så har ingen former for indtægter) er mit humør begyndt at svinge stort, jeg sidder pludselig bare herhjemme og bekymrer mig om alt og intet, hvorfor ved jeg ikke.

Jeg har ingen intentioner om nogensinde at stoppe, eftersom jeg ikke ser nogen reel grund, men jeg er langsomt begyndt at blive nervøs for at ende i en depression eller det der var værre, men jeg ved også at jeg hverken kan eller vil kvitte hashen helt, blot skære drastigt ned.

Så sent som i dag, sad jeg for første gang og havde den her totalt forvirrende hjælpeløse følelse, havde bare lyst til at knække sammen og hulke, hvorfor aner jeg ikke, og det var der det gik op for mig, det ikke kunne fortsætte sådan her, går der bare en dag hvor jeg ikke ryger, går det virkelig udover både min nattesøvn og mit humør, (deriblandt en anden grund til jeg ikke vil lade et fuldstændig stop komme på tale og det at jeg egentlig ikke er endt i den her situation pga. hashen men mig selv, kan ikke bare give hashen skylden, for havde jeg bare taget det roligt fra starten var det slet ikke sket) men dog skære så langt ned som overhovedet muligt, og der var det jeg tænkte, hvis jeg holdte mig til en lille pind inden jeg smider mig under dynen, og blev ved med det et par uger måske, så må ens krop jo vænne sig til et væsentlig antal lavere thc i kroppen, og på den måde vænne sig af med abstinenserne og den enorme trang og komme af med de frygtelige tanker, depressioner og andet pis, jeg frygter ligger på lur eller om jeg bliver nødt til at kvitte det helt, for at vende det til vinden til det bedre?

Jeg har snakket med en fra min familie om det, vedkommende forslog lægen, kommunen eller misbrugscenter, men eftersom jeg bor alene med min fatter, er jeg bange for de vil se det som et skidt signal og måske ende med at snakke om pleje familie og andet shit, de har været inde på før, bare pga. jeg boede alene med min fatter. Hvad vil de så ikke sige til at jeg pludselig er "misbruger" og andet lort..

Derfor kære, vise, psyfriends, spørger jeg jer til råds:

Nemmeste og mest smertefri måde at komme ud af det her på, inden det starter?

Det sidste jeg har brug for er en depression, jeg har en søster, der havde en depression for et par år siden (forårsaget af noget helt andet end hash godt nok, dødsfald inden for helt nær familie) og af samme grund frygter jeg en depression for tanken om afdøde, har altid gjort mig nedtrykt og deprimeret, og hvis jeg så blev ramt af noglen former for depressive sindstilstande, tror jeg ærligt talt bare det ville blive for meget.

Jeg undskylder den lange læsning men følte bare ikke det var nok bare at skrive "Jeg har røget min forstand halvt væk, hjælp mig.)

Det var i det hele taget dejligt at komme af med alt det der, og hvis det ikke siger noglen noget, så slet det eller whatever, nu fik jeg hvertfald rystet en af de dystre krager af skulderen,- og det lettede mig faktisk meget! Men har i nogen erfaring, råd eller bare i det hele taget støtte (remember to appreciate the little things too) så takker jeg meget.

Tak for din tid, mvh AnotherGanjaFarmer :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
What what what?
Du beskriver mit liv fuldstændig 100% ned til punkt og prikke (udover det med folkeskolen)
udover jeg allerede har knækket sammen og bare grædt..

Det fucking ubehageligt, og jeg har nu kvittet røgen - jeg VIL ud af det her, ellers VED jeg at det ender med en depression.
Jeg prøver bare på at rive mig op af det her sorte hul, og synes vi skal gøre det sammen! Det kan fandme ikke være så svært.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Ikke mindst for din egen skyld, men så ihvertfald for din fars skyld, synes jeg du burde stoppe. Det vil formentligt være en kæmpe katastrofe for ham, hvis du røg i plejefamilie. Det behøver ikke være en kold tyrker, men hvis det er en nedtrapning, så skriv en klar og detaljeret nedtrapningsplan ned i en kalender, og følg den til punkt og prikke, og sørg for at du kommer til at trappe helt ud af forbruget. Ellers kan du meget let finde på undskyldninger overfor dig selv, til liiiige at ryge en ekstra joint om aftenen. Og det er ikke for at lyde alt for gammelklog og konservativ, men hvis du kun går i folkeskolen, så er din hjerne stadig under kraftig udvikling, og det er i lige netop det tilfælde at hash er allerfarligst. Jeg tror såmænd ikke at et stop vil lede til en depression hos dig, det tror jeg der er større sandsynlighed for at du får hvis du fortsætter.

Jeg må sige, at du skriver kanongodt i forhold til at du går i folkeskole, du er tydeligvis ikke dum. Du burde logisk kunne indse, at det ikke er fornuftigt at fortsætte med et hverdags forbrug af hash. Mit råd er at du enten nedtrapper eller tager en kold tyrker, og snarest muligt prøver at holde mindst 2 måneders pause fra rygningen, før du end begynder at overveje at indtage noget som helst tjald igen. Derefter kan du måske overveje at have et weekendforbrug, hvis du altså har lyst til det.

Håber det bedste for dig!

Junior medlem

Manze: Trist at høre du står i samme situation men dog også en lille trøst man ikke er alene, og du skal være velkommen til at smide en pm. hvis du har noglen effektive metoder at komme lettere igennem, eller i det hele taget bare for at opbakke hinanden. De fleste ting er trodsalt altid hårdere på egen hånd.

Men uanset hvad, så ønsker jeg dig alt held, lykke og god vind her fra
Mvh AnotherGanjaFarmer :) :peace:

Morten på 14: Det er lige præcis det samme jeg tænker, og det med en detaljeret planlægning for nedtrapningen lyder som en god idé, så længe jeg så kan holde det til punkt og prikke, der skal trodsalt ikke mere end en pind eller to for meget til, for at falde i igen. Nej mente nu også at hvis jeg ikke stopper/skærer drastigt ned, så frygter jeg at jeg kan ende i en depression og det er det jeg for alt i verden vil undgå. Har tit overvejet det med en måneds pause eller sådan noget, men den by jeg kommer fra, er en meget lille by, og stort set halvdelen af indbyggerne ryger sådanset, og har faktisk ingen kammerater der ikke selv ryger, så det er bare lidt vanskeligt at stoppe helt, og så, så længe. Men hvis det går som det skal, og jeg ser mit snit til det, ville en go lang pause slet ikke være helt ude i hampen.. :D Og tak for de rosende ord, altid dejligt at føle sig en smule intellektuel :)

Mvh AnotherGanjaFarmer :peace:

Medlem

Det med din nattesøvn og humør svingninger er bare fordi du mangler det er nok gået væk efter max en uge...

Junior medlem

Xazon, det er ikke kun når jeg ikke ryger, jeg kan ryge en pind, og 15minutter efter har jeg mega nedtur, også selvom jeg ikke mangler røg eller noget, så tror ikke det bare er røg-mangel der er problemet, men skal da slet ikke kunne sige det, har ingen ekspertise inden for det område, bare better safe than sorry, så kunne da være fedt hvis du har ret.. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lige her
Xazon skrev:
Det med din nattesøvn og humør svingninger er bare fordi du mangler det er nok gået væk efter max en uge...

vil give Xazon helt ret.. den første uge er abselut den værste! men jeg fik selv et godt råd her inde fra . løb en tur lige før sengetid man blir helt naturligt træt. og orker slet ikk og ligge i sine egen tanke og tanke på hvor meget man godt kunne bruge og ryge..

efter den første uge kan jeg fortæller jeg selv personligt blev totalt glad, og her hyper og man har lyst til og lave ting og ikk bare sidde for sig selv og var sammenbidt og ha lyst til og bryde sammen s:

MEN, efter den glæde og lykke kommer de sidste 3 månder ca (kan nok variere fra person til person) hvor hele verden føles trist og grå, lidt ligesom at få en deprission.
og alt i alt er det hele bare shit, men efter du tre månder genvinder du energi og alt blir som før du begynte og ryge , plus løbeturen kan lige trække konditallet op igen :D

held og lykke med og stoppe! :peace:

Medlem

dayli leaf skrev:
Xazon skrev:

vil give Xazon helt ret.. den første uge er abselut den værste! men jeg fik selv et godt råd her inde fra . løb en tur lige før sengetid man blir helt naturligt træt. og orker slet ikk og ligge i sine egen tanke og tanke på hvor meget man godt kunne bruge og ryge..

efter den første uge kan jeg fortæller jeg selv personligt blev totalt glad, og her hyper og man har lyst til og lave ting og ikk bare sidde for sig selv og var sammenbidt og ha lyst til og bryde sammen s:

MEN, efter den glæde og lykke kommer de sidste 3 månder ca (kan nok variere fra person til person) hvor hele verden føles trist og grå, lidt ligesom at få en deprission.
og alt i alt er det hele bare shit, men efter du tre månder genvinder du energi og alt blir som før du begynte og ryge , plus løbeturen kan lige trække konditallet op igen :D

held og lykke med og stoppe! :peace:

Du skriver efter den glæde og lykke kommer de sidste 3 måneder ca hvor man syntes at hele verden føles trist og grå.. er det sådan i allesammen oplever det eller hvad? .. du må også gerne uddybe det lidt dayli hvis du kan ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lige her
Jeg kan da prøve og uddybe Det lidt :D

- men Det er alt i alt er Det som jeg skriver , for mit vedkommende hvertfald.

Efter jeg har haft den lykke og energi som kommer efter der en periode hvor Det hele bare er noget lort og er trist .
Hele mit syn på verden ændre sig , og alt ser bare gråt og trist/dødt ud .
Altså sårn virkelig , har der som om hele verden er imod mig og sårn , der svært og forklare folsernene helt præcist . Så håber Det her er fint nok eller må du sige til så sætter jeg mig ned og virkelig lægger liv og sjæl i Det :)

Medlem

Det ikke for at være dum eller noget.. men jeg vil meget gerne have du ligger liv og sjæl i det hehe :D .. er faktisk lidt vigtigt for mig ihværtifald :)

Håber du vil ;)

Medlem
Brugeravatar

Som dayli leaf skriver, er motion en god rigtig god idé, fordi det giver sådan en tilfredshed med sig selv.
I perioder, hvor jeg ryger for meget, begynder jeg også at kede mig sindsygt meget, hvis ik jeg er skæv - selvom jeg laver præcis de samme ting. Så hvis du har det på samme måde som mig, er det også et ekstra plus ved motion.
Hvis du ikke gider det der motion, så find på noget andet, som får dine tanker væk fra hash.

Hvis du stadig har problemer med at sove, så er her nogle tips fra EB:
Citat:
1. Slap af om aftenen: Undgå at dyrke motion to til tre timer, før du skal sove.
2. Sov køligt: Hvis temperaturen er for høj, bliver du tung i hovedet. Desuden falder din kropstemperatur, når du sover, og derfor vil et køligt rum være med til hurtigere at få kroppen ned i gear.
3. Tag et varmt bad: Et varmt bad får musklerne til at slappe af, og derfor vil varmen gøre dig døsig.
4. Ud med fjernsynet: Soveværelset er til at sove i. Derfor skal der ikke være forstyrrende elementer. Du kan også med fordel lade være med at tage telefonen med i seng.
5. Sov alene: Har du søvnbesvær, kan det være en god idé at sove alene. Det kan være forstyrrende med en partner, der snorker eller vender sig hele tiden.
6. Tænk på noget rart: At gå i seng med bekymringer kan give dårlig søvn. Derfor kan du med fordel forsøge at tænke på nogle gode minder eller andre ting, som gør dig glad.
7. Sengen skal passe til dig: Du bruger en tredjedel af dit liv i sengen, så derfor er komfort i sengen vigtigt. Find netop det udstyr som passer bedst til dig.
8. Undgå mad og stimulanser: Mad sætter gang i fordøjelsen så spis helst ikke to timer før, du skal sove. Undgå desuden koffeinprodukter.
9. Stå op: Kan du ikke sove, så stå op. Hjernen skal vænnes til at sove i sengen, og derfor kan du med fordel sætte dig i en stol og høre musik eller ordne småting i stedet.
10. Brug lys og mørke aktivt: Jo mere lys - desto mere aktiv er kroppen. Derfor er det godt med mørklægningsgardiner i soveværelset.

Nogle af tingene kan du nok ikke bruge til en skid fx 1 (som du kan høre, virker det jo for andre) delvist 8 (mad har aldrig gjort mig personligt noget, tværtimod kan sult holde mig vågen), og så kan du måske have lidt svært ved 6. Håber du kan bruge det.

Medlem

Jeg kan også varmt anbefale at købe dig noget baldrian extract.
Det virker utroligt effektivt mod søvnbesvær og uro, jeg har selv prøvet at lave the på bladene men det var langt fra så effektivt som tinkturen.
Du kan læse mere om baldrian her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Valerian_%28herb%29

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Der er nogle få, hvor baldrian virker lidt omvendt, dvs. man bliver træt, men kan ikke sove. Sådan virker det på mig.

Hilsen Fanny

Junior medlem

endelig nogen der sider i nogenlunde samme lorte båd!. er selv lige stoppet med at ryge, igen, efter lidt over 1½ års massiv rygning på daglig basis. og min grund til min stop er også depressive tanker, indsnævring af hverdagen, mangel på lyst og energi til livet, arbejde, familie mm..

det jeg gjorde, (for at komme med nogen brugbart), var, først og fremmest at forberede mig på stoppet, var selvfølgelig også blevet ret træt af at tingene var som de var,,. men klargjorde det for mig selv, og fik min gode ven med på vognen så jeg ikke hele tiden skal være alene om det, og vi røg os en voldsom koger i søndags, og nu sider jeg her på anden dagen uden at have røget! så min kamp er igang kan man sige.. det er faktisk slet ikke så slemt som jeg husker og som jeg havde forventet.!!

så kan ikke sige andet end at i bare skal tag jer en beslutning og få lagt pisset på hylden, og jo det er da alt for lækkert og hygge og hjælpsomt osv, men i modsætning til hvad livet ellers kan byde på, og hvad man ellers kan bruge sin tid til, så er min overbevisning ihvertfald at det ik er det værd...

men selvfølgelig kan der også være problemer, minder, angst for diverse ting, der presser én helt ekstremt! men det er der også hjælp for! skal selv til psykolog imorgen for 2. gang...

så det jeg prøver og sige er nok at der er en løsning på det hele, hvilket ikke er hash, for omvendt, så er der også en grund til al ting!. tænke tænke..

evt drik én øl før sengetid, det syns jeg hjælper rigtig meget!

go kamp til jer begge :peace: . !YOUNG N STRONG ALL ALONG! :rocking:

Medlem

I sommerferien besluttede jeg mig også for, at nu var der sgu for meget hash i hverdagen: skulle heldigvis på nogle skoleophold a 4 gange 1 uge i sommerferien, hvor jeg så abstraherede ved at drikke hjernen ud mens jeg fik en masse frisk luft og blev tvunget til at være sammen med en masse fremmede mennesker: Var en kæmpe hjælp i den første svære periode.

Har nu fået mit forbrug ned på 1-3 gange om ugen. Det, der hjælper for mig, er altid kun at købe én joint eller for en hund, så jeg aldrig har noget liggende og kan blive fristet (selvom jeg bor 3 km fra Staden). Derudover er en øl eller 3 før sengetid de første par dage altid en god hjælper, ligesom motion giver ro i kroppen.

Prøv desuden at få nogle faste rutiner i hverdagen. Hvis du ikke har et job, så få et - giver nogle timer, hvor man ikke ubesværet kan ryge. Stå op på et fast tidspunkt, kom i skole, begynd at læse bøger inden sengetid, what ever; bare noget du kan fordrive tiden med, i stedet for at ryge!

Som Supajan så rigtigt rapper: "Det er søndag og vi er skæve fordi der ikke sker en skid."

Medlem

Jeg har det også den følelse af at jeg er blevet afsocial og afskærpet fra omverdenen og sådan har omkring 6-8 af mine venner der ryger fast og det er først rigtigt begyndt efter de har røget 1½-3 år

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har røget fed dagligt i omkring 10 måneder nu, og gik også med tanker om at holde en pause, eftersom det var blevet for meget.
Her efter nytårsaften blev jeg så ramt af influenza, og besluttede mig i den forbindelse at stoppe med at ryge fed, nu hvor jeg alligevel havde ondt i halsen, og det så ikke var specielt behageligt at ryge, ud over selvfølgelig rusen (Kunne sagtens ryge, og har også gjort alle de forrige gange jeg har været syg).
Har også røget smøger i 4 år, og tænkte de også ligeså godt kunne kvittes i samme omgang.

Jeg har ikke røget joints siden i lørdags, og ikke røget smøger siden i søndags. Og har faktisk ikke haft den vilde trang, depression eller noget, selvom jeg egentlig bare har lagt alene i sengen foran fjernsynet stort set siden søndags.

Det er selvfølgelig ikke så let bare liiige at få dig en omgang influenza, og stoppe på den måde - Men det var i hvertfald en let vej for mig! (Ud over jeg haft 40 i feber, rendt på toilettet med vand løbende ud af røven hver 1 time, samt diverse andre smerte en influenza bringer med sig)
Og så både joints og smøger på en gang, det er jeg lidt stolt af! :-) Meeen, er jo også kun på 6 dagen nu... Men synes at have læst de første par dage skulle være værst. Har ikke brugt nogen form for sovepiller alkohol eller noget. Det skal dog lige nævnes at jeg næsten intet har spist fra lørdag til onsdag. (Dvs. ca ½ bolle pr. dag) Det kan både skyldes at jeg er stoppet med at ryge, eller influenza'en. Det skal jeg ikke kunne sige.
Har desuden haft noget lækkert amnesia haze skunk, en ordentlig røvfuld pot samt noget god hash til ligge siden i lørdags, uden at have rørt det. Har bare frydet mig over at jeg kan have noget til at ligge, uden det er væk på no-time.
Og så er der det med penge pungen.. That's niice . :-)
At det skulle være gå så forholdsvist smertefrit er jeg overrasket over.

Håber du kunne bruge noget af det jeg skrev, og held og lykke med dit ryge stop!

Senest rettet af Rellek 08 jan 2011 01:09, rettet i alt 2 gange.

Junior medlem

sejt nok Rellek. god bedring!:)

Senest rettet af BIGEEZY 31 jan 2011 05:36, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Hej GanjaFarmer

Jeg har røget tjald on and off i rigtigt mange år, nok 10 eller lidt mere. De sidste par år er det dog blevet dagligt og i lang tid har jeg haft de samme symptomer som dig. Været meget indelukket, halv deprimeret og ikke rigtigt haft den store lyst til at socialisere, andet end med nære venner. Kunne til sidst ikke andet end at ryge hver aften (har dog altid passet mit arbejde) og hvis ikke jeg var skæv tænkte jeg altid på hvornår jeg kunne ryge igen. Selv til fede fester, hvis ikke der var røg, kunne jeg finde på at droppe skidtet og tage på staden for mig selv. Yikes!

Efter nytårsaften i år lå jeg med sindsyge tømmermænd og tog mit liv op til revurdering og besluttede at nu var det nok med det her steneri. Kunne dog ikke lade skunken ligge søndag aften, men det var også den sidste joint der blev røget. Ikke at det er så lang tid siden, men jeg har ikke rørt det siden søndag aften, og havde endda masser af skunk liggende i løbet af ugen. Det er nu foræret væk til en ven, tænkte der ikke var nogen grund til at friste skæbnen ;O)

Det var hårdt de første par dage, så jeg søgte en del råd herinde, brugte virkelig meget tid på at læse om andres erfaringer med at holde op eller skære ned, også bare for at lave et eller andet udover at ryge :O) . Onsdag aften faldt jeg så over en tråd hvor der var nogle der nævnte en bog kaldet "The joy of quitting Cannabis" skrevet af en der hedder Chris Sullivan som er tidligere storforbruger af tjald. Den blev varmt anbefalet af ham der postede linket så jeg tænker "hvad fa... det kan da ikke skade at prøve at købe den". Jeg kan sige det er det bedste jeg har brugt penge på i rigtigt lang tid, den er godt skrevet og der er virkeligt mange sandheder og gode pointer i. Bevares, den er måske lidt dramatiseret nogle gange, men det er jo også fint nok at smøre tykt på for at trænge igennem tågerne ;O)

Jeg kan kun råde dig til at købe den og læse den ASAP :O) Det lyder måske voldsomt men jeg føler seriøst den har ændret min indstilling til tjalden. Jeg synes det er blevet enormt meget lettere efter at have læst den.

Jeg er allerede meget gladere og vågner totalt frisk hver morgen og synes alt er for fedt, så det er sgu optur :O) Nu er jeg spændt på den næste periode, for jeg kunne se i tidligere indlæg at der er andre der har haft det på samme måde i den første uges tid. Men anyways, ser tingene i et meget mere positivt lys nu.

Du kan købe bogen her: http://www.quitcannabis.net/ (Beklager hvis man ikke må linke til den)

God vind med projektet, håber du klarer dig igennem :O)

Edit: Nu kom det godt nok til at lyde som om bogen er svaret på alt. Du skal selvfølgelig selv ville det, og det lyder det jo også som du vil. Men sammen med alle de andre gode råd her i tråden er bogen en god mental forberedelse, især hvis man som jeg var nervøs for hvordan mit liv ville være uden den "gode ven"

/Mesqus

Junior medlem

Mesqus skrev:
Hej GanjaFarmer

Jeg har røget tjald on and off i rigtigt mange år, nok 10 eller lidt mere. De sidste par år er det dog blevet dagligt og i lang tid har jeg haft de samme symptomer som dig. Været meget indelukket, halv deprimeret og ikke rigtigt haft den store lyst til at socialisere, andet end med nære venner. Kunne til sidst ikke andet end at ryge hver aften (har dog altid passet mit arbejde) og hvis ikke jeg var skæv tænkte jeg altid på hvornår jeg kunne ryge igen. Selv til fede fester, hvis ikke der var røg, kunne jeg finde på at droppe skidtet og tage på staden for mig selv. Yikes!

Efter nytårsaften i år lå jeg med sindsyge tømmermænd og tog mit liv op til revurdering og besluttede at nu var det nok med det her steneri. Kunne dog ikke lade skunken ligge søndag aften, men det var også den sidste joint der blev røget. Ikke at det er så lang tid siden, men jeg har ikke rørt det siden søndag aften, og havde endda masser af skunk liggende i løbet af ugen. Det er nu foræret væk til en ven, tænkte der ikke var nogen grund til at friste skæbnen ;O)

Det var hårdt de første par dage, så jeg søgte en del råd herinde, brugte virkelig meget tid på at læse om andres erfaringer med at holde op eller skære ned, også bare for at lave et eller andet udover at ryge :O) . Onsdag aften faldt jeg så over en tråd hvor der var nogle der nævnte en bog kaldet "The joy of quitting Cannabis" skrevet af en der hedder Chris Sullivan som er tidligere storforbruger af tjald. Den blev varmt anbefalet af ham der postede linket så jeg tænker "hvad fa... det kan da ikke skade at prøve at købe den". Jeg kan sige det er det bedste jeg har brugt penge på i rigtigt lang tid, den er godt skrevet og der er virkeligt mange sandheder og gode pointer i. Bevares, den er måske lidt dramatiseret nogle gange, men det er jo også fint nok at smøre tykt på for at trænge igennem tågerne ;O)

Jeg kan kun råde dig til at købe den og læse den ASAP :O) Det lyder måske voldsomt men jeg føler seriøst den har ændret min indstilling til tjalden. Jeg synes det er blevet enormt meget lettere efter at have læst den.

Jeg er allerede meget gladere og vågner totalt frisk hver morgen og synes alt er for fedt, så det er sgu optur :O) Nu er jeg spændt på den næste periode, for jeg kunne se i tidligere indlæg at der er andre der har haft det på samme måde i den første uges tid. Men anyways, ser tingene i et meget mere positivt lys nu.

Du kan købe bogen her: http://www.quitcannabis.net/ (Beklager hvis man ikke må linke til den)

God vind med projektet, håber du klarer dig igennem :O)

Edit: Nu kom det godt nok til at lyde som om bogen er svaret på alt. Du skal selvfølgelig selv ville det, og det lyder det jo også som du vil. Men sammen med alle de andre gode råd her i tråden er bogen en god mental forberedelse, især hvis man som jeg var nervøs for hvordan mit liv ville være uden den "gode ven"

/Mesqus

Jeg kan også varmt anbefale bogen.
Efter ca 5 års daglig hash rygning har den virkelig hjulpet mig op af et stort sort hul :)
Man for en helt anden syn på sit liv og cannabis, eller det har jeg ihvertfald fået,
og som sagt er der mange af de ting som står skrevet i bogen man kan relaterer til.
For at være ærlig var jeg meget skeptisk omkring bogen pga. jeg troede intet kunne hjælpe mig væk fra den elendighed som jeg var havnet i, men jeg tog fejl :)
Vil sige den er alle 52,50kr hver og måske mere til.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]