Mange tak for tilbagemeldingerne, de betyder meget .. Tak

Jeg har taget 2-cb og lsd et par gange før, men har ikke oplevet noget de samme symptomer der. Mine oplevelser der har været meget trance-drømme-agtige, kraftige visuals, men har stadig haft en god tag i migselv. Altså min psyke har ikke været så ramt som mine sanser har været.
Er nok meget modtagelig over for svampe, og synes personligt de hører i en klasse for sig selv ang. psykedelika, for mit eget vedkommende ihvertfald.
De oplevelser jeg har haft der har været langt stærkere end de syntetiske. Da jeg tog svampe for en 15 års tid siden fik jeg ingen visuals men oplevede også den gang, de samme blackout symptomer.
Nu får jeg meget stærke visuals meget hen af Alex Greys verden, både med åbne og lukket øjne, oplever ofte at mine trips har været markant anderledes og længere ude end mine venners har.
Lænder mig lidt op af en overdosering og kombination af andre stoffer...
Så vidt jeg ved kan man aldrig vide sig helt sikker på hvor meget Spidsnøgenhat indholder af psylocybin ??
Den pågældende dag jeg fik det sådanne, havde jeg guflet ca 3 gram psylo, drukket 2 flasker hvidvin, og røget adskillige joints plus at jeg havde gjort det på tom mave. . mit Blackout skete meget sent på aften da svampetrippet var på tilbagetog, så måske var det tilbagevending til den virkelige verden, der gjorde udslaget, jeg sad samtidig og kiggede i en bog om kunstneren James Ensor og det sidste billed jeg kunne huske var dette her
http://www.brooklynrail.org/2009/07/artseen/james-ensor Min første bemærkning til mine venner, efter jeg kom til migselv var " Der var vist lidt for mange billeder i den bog "
Set i bagspejlet, var der nok en god grund til min krop og underbevidsthed "defragmenterede" og valgte at trykke på "reboot" knappen til sidst.
Vil for eftertiden være mere forsigtig, dosere lavere og have nogen nød-bananer