fik også snakket lidt med dem undertrippet omkring det og at de aldrig ville gøre mig ondt og de var mine kammerater osv ..
men ved sgu ikke om det var hashen der gjorde det hvis jeg måske røg for meget, har også fået noia på engang imellem når jeg har været skæv også den anden dag har jeg bare en dejlig skævert?
min ven sagde til mig dagen efter at jeg helst ikke skal tænke så meget på de ting der skete osv bare komme over det hurtigst muligt .. finder det bare svært da jeg føler jeg pissede mine tætte kammerater op af ryggen .. for jeg stod decideret og spurgte om de var igang med at planlægge noget imod mig og de måtte love mig at der ikke ville ske mig noget osv ..
men det er første gang det er sket på mdma, så tænker lidt om det måske kunne være hashen der er gået ind og har gjort det dårligt nu når jeg engang imellem får noia på når jeg ryger .. bliver i tvivl om folk egentligt kan lide mig om de snyder mig osv .. er super træt af det da de her gutter var nogen jeg var super thight med i længere tid og stadig er men får bare den noia engang imellem? så kan det være jeg skulle tage en længere pause med hashen?
- tror også lige jeg ringer til den ene af dem imorgen og snakker ud .. vi tog jo mdmaen i lørdags så det er nok stadig lidt af det der måske gør det endnu være ligenu ?
Det kunne ihvertfald godt lyde til at du skal ligge hashen lidt på hylden.
Derudover så må du evt. lige forklare dine kammerater at det er vigtigt, personligt for dig, lige at få snakket ud om det. Et badtrip på MDMA er ik noget man "bare lige hurtigt skal komme over og glemme", som din kammerat gerne bare ser du gør. Det kan seriøst fucke med den følelsesmæssige side af dig. Derfor, som sagt, få lige snakket det igennem med dine kammerater.
Edit: Men samtidig så se det også lige fra deres side af. Det var ikke værre end at du havde en dårlig aften og blev lidt paranoid. Forstå mig ret. I den forstand at du også selv skal indse at det inderst inde ikke er en "big deal", og at dine kammerater ikke på nogen som helst måde tænker dårligere om dig, på grund af den aften.

--> Det er ihvertfald et mindset som muligvis vil kunne gøre det nemmere at "komme over", efter at du lige har fået snakket ud med dem.