Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 09:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej allesammen, jeg er 15 og røg hash her i for 4 dage siden. Vil lige sige at jeg har røget før og der ikke skete noget så slemt. Men altså det var en have fest, og så rullet vi en joint og jeg fik nok 3-4 hiv, men så ligepludseligt fik jeg det mega dårlig. Jeg kunne ikke sidde eller stå op så dårlig jeg havde det. Og så da jeg skulle blive kørt hjem af min kæreste så kunne jeg ikke huske hele køre turen. og den føltes så lang... Da vi kom ovre til der hvor jeg bor så hver gang jeg blinkede så var det hele sort. Min ører lavede en pisse irriterende lyd og jeg kunne ikke høre noget. jeg var pisse bang for at blive døv. Ovnen i fik jeg en slem fryse/svedetur. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det. Jeg havde det pisse varmt men alligevel frøs jeg. Det føltes som om jeg ikke var mig selv men alligevel var jeg til sted. Mine læber var blå og jeg fik små stød i kroppen en gang i mellem. Så faldt jeg i søvn. Og her igår røg jeg skunk, og jeg tog nok 3-4 hiv af den så fik jeg den samme tur bare 2 gang værre. Og har det stadig dårligt idag. Hjælp mig med at finde ude af hvad der skete med mig? :( :(

P.s jeg er en pige :D

Senest rettet af HvadSkalJegHedde 09 jul 2012 21:53, rettet i alt 1 gang.

Medlem

hahah bare rolig, du er bare blevet godt skæv af de joints, det er også sket for mig mange gange før i tiden. din tolerance for THC er nok ikke så høj, så der skal ikke så meget til, en dag i sengen, og med lidt slik, lidt cola og en film, og så er du på vejen igen ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du har ganske enkelt røget for meget. Specielt hvis du havde drukket alkohol før og så du ryger så er det opskriften på bad time medmindre man er meget påpasselig.

Dine "stød" skyldes muskel "tremors" det er en ganske almindelig bivirkning ved cannabis, specielt i høje doser.
Svedeturen skyldtes du havde røget for meget
Kvalmen skyldtes også du havde fået for meget.
At du har været over sensititv for lyd er også en tegn på du har fået for meget.

Prøv lige at hold igen med at weeden, der er ingen grund til at flække joints dagligt, specielt ikke når du lige har fået "overdoseret"

Tag du det bare roligt, der er ganske ufarligt, men meget ubehageligt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det der er sket for dig, er ganske normalt. Det skete for mig, og sikkert et dusind andre herinde. Når man drikker alkohol, skal der mange gange ikke andet end et par hiv til, før du kan mærke det. Især når det er første gang. Bare ha' i baghovedet, at du aldrig kan dø at hash, og at rusen ALTID går over. Held og lykke næste gang :)

Junior medlem

Og prøv eventuelt med noget lidt svagere, THC mæssigt.
Pot er jo altid godt, og det er dælme sjældent du får en tur ala det du har oplevet med pot...
Også kan du stille og rolig opbygge din tolerance, i stedet for at springe ud med skunk (som jo, typisk, er det stærkeste).

Junior medlem

Tak for hjælpen, men jeg havde ikke drukket den dag da jeg ikke kan lide øl, og det var det eneste der var af alkohol. Og havde heller ikke spist så meget den dag. :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Flyttet til Medaljens bagside.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]