Hej psychedelia
Jeg er 20 år gammel, har siden jeg var 13 drukket spiritus og eksperimenteret med stoffer.
Hash gik jeg hen og blev afhængig af, da mit forbrug eskalerede. Jeg ønsker et permanent stop! Ville gerne være klar i hovedet og være nærværende, stole på mig selv i sociale arrangementer uden og bilde mig selv ind, at jeg var tankelæser.
Jeg kom i behandling for et blandings misbrug primært hash men også amfetamin og kokain tog jeg til festligelejligheder.
Efter behandlingen besluttede jeg mig for, at stoppe med stofferne og få en struktureret hverdag.
Daglig motion, sundkost, deltager i sociale arrangementer med familien.
Jeg er begyndt i skole, møder til tiden og passer lektierne.
Er tilknyttet misbrugscenteret, psykiatrien.
Jeg har været clean og ædru i 3 måneder, lige indtil igår hvor fristelsen blev for stor, drak 3 øl og røg 5 sug på en joint, ikke mere end jeg lige fik fornemmelsen.
Min mor og jeg har et tæt forhold til hinanden, fortalte hende det i dag og hold op, hvor fortryder jeg inderligt gårsdagens fejltrin.
Vil gerne genopbygge tillidsforholdet til min familie, efter 7 års passivitet. Forholdet til min familie er klart blevet bedre, efter at jeg blevet clean.
Jeg har en samtale på psykiatrisk afdeling d.18 - de kan ikke hjælpe mig, hvis jeg har THC i mit blod.
Life goes on!